28 aug 2011

Regen, files en mijn eigen, warme bedje: I'm back! (OOTD)

Pompano Beach, Flordia. Een deel van mijn geweldige uitzicht uit het appartement waar ik de laatste twee weken verbleef.

Na drie weken vakantie te hebben gevierd in the US, ben ik sinds gisteren weer bezig om te wennen aan het herfstige weer, de files en natuurlijk ook al een beetje aan het dagelijkse leven wat voor mij volgende week maandag begint. Ik moest wel even flink slikken toen ik mijn favoriete vakantiebestemming moest verlaten, en nog heb ik het er moeilijk mee. Maar hey, ergens vond ik het ook wel weer tijd om naar huis te gaan. En ja, heel even, begon mijn hartje weer sneller te kloppen toen ik mijn oude vertrouwde huis weer zag. Ik zit nog wel een beetje met een jetlag, als het hier twaalf uur s'middags is, is het in Amerika 6 uur s'morgens.
Anyway, vanaf vandaag ga je deze week (en misschien volgende week) artikelen zien verschijnen die in het teken van mijn vakantie van afgelopen weken staat. Zoals outfits, shoptips, weetjes en natuurlijk een reisverslag(je).
Vandaag laat ik jullie mijn outfit zien, die ik droeg tijdens het shoppen. Ik heb niet veel outfit foto's gemaakt, omdat ik vaak minder m'n best doe om er op vakantie leuk uit te zien: bikini, slippers, zonnebril; That's it. Ook omdat ik ook min of meer 'vrij' had genomen van mijn blog (ik had vantevoren artikelen vooruitgeschreven, dus daar heb je als het goed is niets van gemerkt) heb ik minder foto's gemaakt van outfits, al zie ik dat natuurlijk niet als een last. I love it!
Gewoon mijn hersens op nul en genieten, dat is wat ik maar al te goed gedaan heb de afgelopen drie weken.
Door naar de ouftit!
Het jurkje is van Fire, gekocht in Amerika. De outfits die je zult zien bevatten de komende keren wat vaker kleding van Amerika, omdat ik ervan houd om meteen kleding te dragen die ik dan gekocht heb! Het is een heel schattig jurkje, it's so me! In het midden bovenaan heeft het een klein ritsje, en hij loopt van onder een heel klein beetje boller uit.
De tas komt van Victoria's secret, een winkel waar je heen moet geweest zijn als je het mij vraagt. Ik wist niet dat ze daar tassen hadden, maar ik werd gelijk verliefd op deze tas. Het was zeker weten mijn persoonlijke it-bag van deze vakantie, ik heb hem met bijna elke outfit gecombineerd. Rood is zowel zomers als winters, ideaal dus. Hebben jullie behoefte aan een apart artikeltje over de tas, let me know!
De ballerina's heb ik dan wel weer in Nederland gekocht, voor €50,- in een plaatselijke winkeltje in Amsterdam. Het merk is van de schoen afsleten, dus ik heb geen idee waar hij van is. Sorry!
De foto's zijn trouwens gemaakt op Miami Beach in Flordia. Er stond zo'n schattig huisje, dat ik daar gewoon even een foto van moest laten maken! En natuurlijk is het uitzicht natuurlijk ook helemaal niet verkeerd ;)

liefs