5 aug 2011

Tag: Show your mobile phone

Het leek me leuk om een keer een tag te doen.  Deze gaat nu al een tijd het internet rond, en aangezien ik het leuk vind om van anderen hun mobiel te zien, laat ik mijn mobiel ook even zien!
De vragen:
Welke telefoon heb jij?

Ik heb een BlackBerry Bold 2.
Hoelang heb je deze al?
Ik denk ongeveer een jaar.
Welke telefoon zou je willen hebben?
Ai, dat vind ik een moeilijke. Ik zit namelijk al heel erg lang te twijfelen tussen de Iphone 5 of de nieuwe BlackBerry die er aan zit te komen. I just don't know!
Kun jij zonder je telefoon?
Ja, maar ik vind het vooral erg handig om al mijn mailtjes, smsjes, pings, whatsapps en meer bij elkaar in één toestel te hebben. Soms neem ik wel eens een blackberry-off day, gewoon om zeker te zijn dat ik niet aan mijn BlackBerry verslaafd raak ;)
Wat voor kleur heeft jouw telefoon?
Het is een brons-bruine kleur, ik heb de behuizing besteld op pimpjeberry.nl
Ik tag iedereen die hem maar wil overnemen (:
liefs