27 aug 2011

Top 5 meest beluisterde songs

Tumblr_lpevivnngk1qi1mn7o1_500_large
Als ik een liedje écht leuk vind, kan ik deze een tijdje (lees: weken) non-stop draaien. Op de één of andere manier verveelt het dan nooit, ook omdat ik beetje bij beetje de hele songtekst uit mijn hoofd begin te leren tijdens het luisteren. Itunes telt het aantal keer dat je een liedje hebt beluisterd, bij mij vielen er zeker een paar op! Die deel ik vandaag met je in deze top 5, I hope you enjoy. Over veel van deze liedjes heb ik al geschreven in verschillende artikelen, zoals in de MTC's. Klik op de titel van het nummer om die artikelen te bekijken.

Start over- Beyoncé aantal keer beluisterd: 10 keer
Op de vijfde plek staat Rather Die Young van Beyoncé, maar ook omdat ik dit liedje voor niet zo'n lange tijd aan het luisteren ben. Het is echt een mooi lied, erg gevoelig. Ik vind vooral deze quote uit het liedje erg mooi:
Maybe we reach the mountainpeak,and there's no more left to climb and maybe we lost the magic piece,and we're both to blind to find

Sun is up- Inna | aantal keer beluisterd: 20 keer
Dan komt Inna, met een vrij bekend nummer. Ik had even de behoefte om naar dit soort zomerse, feel-good liedjes te luisteren. 


Party-Beyoncé Ft. Andre 3000 & Kanye West | aantal keer beluisterd: 22 keer
Ik luister 'Party' van Beyoncé, Andre 3000 en Kanye West ook vaak. Een beetje om dezelfde reden, het geef je om de één of andere reden een erg goed en zorgeloos gevoel.
344812-11-1311788919152_large

Summer Girl- Leighton Meester | aantal keer beluisterd: 27 keer
Leighton is een prachtig meisje met geweldige acteerkunsten, je kent haar misschien wel van de tv-serie Gossip Girl. Ook het zingen gaat haar goed af! Ze maakt heerlijke country songs, en al hou ik daar normaal niet zo van, toch is dit één van mijn favorieten liedjes all time.


Selena Gomez & The Scene-My dillemma | aantal keer beluisterd: 50 keer
We're almost there, maar dit is ook zeker een liedje die ik super vind! Deze is iets sneller dan de andere liedjes hierboven, ik houd wel van die afwisseling. Ik houd niet van de muziek van Justin Bieber, maar de liedjes van zijn lieve vriendinnetje vind ik heerlijk om naar te luisteren. 
Haar album 'When The Sun Goes Down' is ook een aanrader.


U Know What it is- Teairra Mari  | aantal keer beluisterd: 61 keer
En dan mijn liedje van het moment: een re-make van het bekende liedje 'Black & Yellow' van Wiz Khalifa.
Ik houd zoiezo al veel van Teairra Mari, ze is een goede zangers. Dit liedje staat bij mij op nummer 1, maar dit kan zo weer omslaan. Wie weet heb ik volgende week weer een nieuwe favoriet? I don't know!

Wat is/zijn jouw favoriete song(s) van dit moment?

liefs