18 aug 2011

Vintage-looking dress by New Look

Ik ben gek op die vintage-looking jurkjes,  simpel maar wel met een leuk motiefje. Ik was dan ook erg blij toen ik tegen deze piece of gorgeousness aanliep, voor de prijs hoefde ik hem ook niet te laten. Op het prijskaartje stond dat hij €20,- kostte, ik mocht hem voor €9,- afrekenen!
Isn't he cute? Erg simpel, maar wel schattig door het bloemetjesmotief en de plooien onderaan de rok. I like!
 Ik raad je trouwens echt even te gaan kijken bij de New Look, het prijsgehalte is als H&M. De kledingstukken die ze bij New Look verkopen vind ik eigenlijk veel leuker, dus neem zeker even een kijkje!

Even voor de bezoekers van Amstelveen onder ons: De New Look zit een beetje op een vervelende en onopvallende plaats in de V&D, je ziet hem niet meteen als je binnenkomt. De New Look zit achter de broodjescounter helemaal achterin!


liefs