16 aug 2011

Waking up with a bad, bad hair coupe, here's how we deal with it

De enige plek waar -vooral vrouwen- wél zichtbaar haar willen hebben is natuurlijk op je hoofd. Dat willen we natuurlijk zo mooi mogelijk maken en het liefst nooit een bad hair day hebben. Een bad hair day kan onze dag helemaal verpesten én als iemand er nog een opmerking over maakt (al is het niet verkeerd bedoeld) kunnen we diegene wel schieten. Herkenbaar, for sure. Ik laat je een paar opties zien, waardoor mijn bad hair days iets minder erg worden. Hope you like it!

Stel, je haar is erg pluizig en heeft een rare slag. Het meest logische is om je haar te wassen, maar dat is het laatste waar ik tijd voor heb s'morgens. Je kunt voor droogshampoo gaan, maar dat heeft -in tegenstelling tot anderen-  bij mij alleen maar een lelijk, dof effect geeft. Wat ik meestal doe is simpelweg mijn haar stijlen.