7 aug 2011

Week 5: Six places you want to visit

Deel 5 van de 30 Weeks Challenge!
Vandaag gaan we het hebben over zes plekken waar ik graag nog een keer heen wil. Ik houd erg veel van reizen en in de toekomst ben ik dan ook van plan om zeker deze vijf plekken in ieder geval te gaan bezoeken! Ik heb nog een heel leven voor me, dus dat moet lukken.
Tumblr_logfycj0w11qk6j8no1_500_large
Japan
Het afgelopen jaar is mijn liefde voor Japan ontstaan. Het lijkt me leuk om naar een totaal andere wereld te gaan, en daar dingen te ontdekken die wij hier niet hebben. Ik ben zoiezo dol op sushi, dus het eten zal zeker niet vekeerd zijn. Verder vind ik japanse make-up guru's ook erg mooi, prachtige mensen. Ik weet voor de rest niet veel van Japan, maar tegen die tijd dat ik die kant op ga, zal ik zeker wat research doen!
Tumblr_loquofg2ed1qemno4o1_400_large
Las Vegas
De plek waar je moet geweest zijn, naar mening. Nog even wachten tot ik het magische getal van 18 bereikt heb, dan ga ik hopelijk snel die kant op!
5926791964_2036d19c99_z_large
Dubai
Als ik de meningen moet geloven, is Dubai de crème de la crème. Zoveel luxe dat je ogen het niet meer aankunnen, zoveel moois dat je spontaan gaat watertanden. Ik ben in ieder geval erg benieuwd!
Hawaï 
Mijn ouders zijn hier al geweest en ik was zó teleurgesteld dat ik niet mee mocht. Hawaï is gewoon een plek waar ik al zolang heen wil, als ik eraan denk geeft het me een ultiem zomergevoel.
Skigebied
Ik heb nog nooit geskied, mijn ouders hielden er niet zo van. 'Wij gaan liever naar de zon'. Mij hoor je niet klagen, wij beleven altijd de meest prachtige vakanties. Maar toch ben ik enorm benieuwd om een keertje richting de kou te gaan en mijn eerste voeten op een paar skies te zetten.
Californië
Dit is weer zo'n gebied wat mij een heerlijk vrij en zomersgevoel geeft. Ik wil er echt nog een keertje heen!

Ik heb nog veel meer plaatsen waar ik heen zou willen gaan, maar dit is mijn top 6.

Verwacht volgende week weer een nieuw artikel uit de 30 Weeks Challenge!

liefs