30 aug 2011

Winteraankoop: Nieuwe laarzen

1152221684_5_xlbz_large
Uggs. Welke meid kent ze nou niet? Drie jaar lang heb ik deze comfortable, gevoerde slofjes -want dat zijn het eigenlijk- gedragen, niet dat ik er spijt van heb, zeker niet. Maar ik denk dat het tijd is om afscheid te nemen, ook al vind ik ze nog steeds erg leuk staan met een spijkerbroek. Waar je ook bent, als je iemand met uggs ziet lopen (of Abercrombie vesten, of Birckenstocks), is het voor 99% een Nederlander. Niet dat daar wat mis mee is, maar ik denk dat het gewoon tijd is voor wat anders. Iets vrouwelijkers, iets stijlvoller. Want verandering is goed, right?
Dus: Ik ging nieuwe laarzen kopen. Een winterjas- en tas kopen vind ik soiezo al een hel, nu kwam er nog eentje bij. Want waar oh, waar, ga ik toch dé perfecte laarzen scoren? Ik wilde iets simpels, maar ook weer niet te simpel: de meeste platte laarzen vind ik heel erg lomp bij mij staan. Ik heb letterlijk elke winkel uitgespit en uiteindelijk kwam ik op deze laarsjes die ik wel oké vond:



Gecombineerd met een kaki-groene poncho en simpele jeans legging
Off-topic, maar is dit hangertje niet superschattig?
Het is een simpele laars van suède, met een redelijk acceptabele sleehak. Niet zo'n klein hakje, maar ook weer niet zo torenhoog: Just perfect! Ik kocht ze bij Nine West, ik betaalde er ongeveer €70,- voor.
Het enige wat ik niet mooi vind aan deze laars is de zool, deze heel grof. Het is daarbij wel erg handig tegen de gladde tegels, als bijvoorbeeld het sneeuw is gesmolten (je hebt vast wel eens iemand zien uitgelijden). Als je ze aan hebt zie je dit trouwens niet, en eigenlijk vind ik het ook wel wat stoers uitstralen.
Al met al ben ik erg blij met deze laarsjes, ze zijn makkelijk te combineren en daarbij makkelijk te dragen. I like!

Je moet natuurlijk dragen wat je zelf leuk vind, I won't blame you als je (nog) geen afscheid kan nemen van je Uggs. 
Daarom ben ik benieuwd, welke laarzen draag jij komende winter?

Liefs
P.S. Vandaag is de laatste dag om mee te doen met de winactie, klik!