10 aug 2011

You know you're dutch when...

Er zijn zóveel tumblr-accounts, dat het moeilijk is om te kiezen welke je nou eigenlijk eerst wil bezoeken. Via WeHeartIt kwam ik op een tumblr-account waar ik gewoon spontaan van moest lachen. Het zijn steeds plaatjes met dingen die alleen Nederlanders begrijpen, ik vond het echt hilarisch om te lezen. Ik laat je zien wat ik bedoel:
submission fromthetorturewontpartyou
always1d submitted

En zo kan ik nog wel even doorgaan, eigenlijk zou ik de hele site willen overnemen haha! Snap je wat ik bedoel? Het zijn gewoon van die typisch hollandse dingen die weinig buitenlanders zullen begrijpen. Er zijn ook van dit soort accounts voor andere landen, denk dan aan Duitsland en Engeland. Onderaan vind je de linkjes. Sommige snap ik wel, maar anderen weer niet. Maar hé, daarvoor ben je een buitenlander, toch?
Links:
You know you're .... when
Dutch:
www.youknowyouredutchwhen.tumblr.com
German:
www.youknowyouregermanwhen.tumblr.com
British:
www.youknowyourebritishwhen.tumblr.com/

liefs