30 sep 2011

A bunch of nails


Ik ben zo iemand die bijna dagelijks haar nagels lakt. Simpelweg omdat ik het kleurtje van gisteren allang niks meer aan vind. Ook chipt mijn nagellak onwijs snel, dus ik voel me bijna schuldig om mijn nagels niet weer opnieuw in een ander kleurtje te dopen.

Mijn nagels door die Sephora spons nagellak remover heen, een laagje Seche Vite base coat op, kleurtje op en weer een laagje Seche Vite top coat: dat is eigenlijk het ritueel dat ik bijna altijd uitvoer, samen met een filmpje of serie om de tijd een beetje te verdoen tijdens het wachten tussen de laagjes door. De stank is me dan wel iets waar ik me aan erger, maar die plotselinge zomer van het moment maakt het er minder erg op om even een raampje open te zetten.
Vandaag laat ik jullie een paar nail looks zien, die ik op verschillende momenten heb gemaakt. Omdat ik het een beetje saai vind om maar één nagellakje te laten zien aan per keer, heb ik de foto's verzameld om ze vervolgens in dit artikel te kunnen plaatsen.  Hope you like it! 










Liefs

P.S. Ik weet niet meer welke lakjes ik gebruikt heb helaas, dit omdat alle foto's al van een tijd geleden zijn. In het volgende soortgelijke artikel zal ik de namen erbij zetten, ik zal het vanaf nu bijhouden!