13 sep 2011

Cheap ass and lovely: L.A. Colors pallettes

Sleek my ass, ik heb een budget product ontdekt die niet te overtreffen valt: de oogschaduw's van L.A. Colors. (Niet New York Colors, dat is een heel ander merk.) Ik betaalde 73 cent voor één oogschaduw palletje, en er komt een pigment vanaf waar je bang van wordt... No joke!
Ik kocht de palletjes in Amerika (geen nood, je kunt ze ook online bestellen, meer info onderaan) en moest in totaal 4 dollar afrekenen bij de Family Dollar. Dat is zoiets als de Action maar dan beter. 4 dollar komt ongeveer neer op €2,93 per vier palletes, per kleur betaal je dus 15 cent! 
Ok.. dat het goedkoop is weten we nu wel, door naar de swatches!
Ik heb de producten al gebruikt, dus vandaar dat het er een beetje rommelig/vies/gebruikt uitziet ;)
Dit is Darling, een pallette met natuurlijke kleuren. Dit zou ik makkelijk overdag kunnen dragen, vooral de donkerbruine kleur blend erg mooi in de crease!
Dan Lollipop, meestal ben ik niet zo weg van paarse kleuren, maar dit vind ik echt een topper! Je kunt een hele mooie paarse smokey eye maken, doordat je veel verschillende kleuren in dit pallette hebt, maar die toch op elkaar lijken. Zo kun je alles erg mooi in elkaar overlaten lopen, I like!
Over smokey eyes gesproken, dit pallette genaamd Ammunition is perfect voor de old gold smokey look. Ik vind vooral de meest rechtste kleur mooi, het is een zwarte kleur met een vleugje groen erin.
Oh la la, wat vond ik het heerlijk om deze kleuren te swatchen. Lekker zomers en fel, daarbij hebben 
ze een mooie finish. Op vakantie heb ik dit pallette genaamd Tease vaak gedragen, vooral de groene kleur is amazing.
Zoals je ziet is de pigmentatie geweldig, het is niet normaal wat je krijgt voor 73 cent per pallette. Als het aan mij lag had ik er meer gekocht, maar ik zag alleen deze hangen. Volgende keer beter!

Family Dollar is natuurlijk niet gevestigd in Nederland, maar je kunt deze pallettes ook online bestellen.
(Sommige mensen houden niet van online bestellen, maar dat vind ik persoonlijk onzin. Het is juist veel makkelijker, vooral als je paypal hebt. Je logt in, klikt op betalen en je bent klaar!)
Klik hier om naar de webshop te gaan
Je betaalt wel $3,- in plaats van $1,- voor één pallette, maar dat is nog steeds geen vetpot voor 5 oogschaduwkleuren van zo'n hoge kwaliteit. Bovendien heb je geen verzendkosten.
Het enige nadeel wat ik kan bedenken, is de overspray (een laagje glans en glitter dat alleen bovenop de oogschaduw is gesprayd) die op de oogschaduws zit. Je ziet het bijna niet op de foto's, omdat ik die dus al heb 'gebruikt'. (Je kunt het trouwens wel bij de groene kleur van Tease zien. Je ziet een kleurverschil bij de randjes.) Toch vind ik het niet erg, omdat de kleuren alsnog heel mooi zijn zonder de overspray.

Deze pallettes geven je écht waar voor je geld: Ze zien er niet supergoedkoop uit, hebben geweldige pigmentatie, mooie kleuren én hebben ieder hun eigen naam (We like that!).
liefs