4 sep 2011

Choose Juicy

1245205-9-1314445015565_large

We kennen allemaal de superschattige flesjes van de Juicy-geuren wel, ook bij mij stond hij een dik jaar al op mijn verlanglijstje. Juicy Couture is één van mijn favoriete merken, alle producten die ze verkopen zijn heel erg mooi gemaakt én  voorzien van een hoge cute-factor.
Op vakantie heb ik dan ook het beroemde luchtje Viva La Juicy gehaald. Ik ben er nog steeds onwijs blij mee, en je kunt wel zeggen dat ik een lichte obsessie met het merk heb...





Ik besloot om gelijk voor de grootste versie te gaan, omdat ik wist dat ik deze geweldige fles tot de druppel zou opmaken. De geur is heerlijk zoet, iets waar ik gek op ben.

 Maar daar liet ik het niet bij.. Ik heb ook mijn iPod in een Juicy Hoesje gestoken, ook mijn winterjas dit jaar is van dit geweldige merk.
Image 1 of Juicy Couture Modern Charm Bracelet
Eigenlijk had ik de hele winkel willen leegkopen. Vooral de sieraden zijn geweldig, maar ook erg duur.
Helaas is Juicy Couture niet een erg goedkoop merk, ik heb me dan ook een beetje moeten inhouden. Voor je het weet betaal je €200,- voor een bikini, of €100,- voor een ring.

Liefs