26 sep 2011

Everyone has them: Nike Air Force Shoes

Geweldig vond ik ze, en ik lemde ze al een hele tijd. Toen ik eindelijk de kans kreeg, heb ik ze meteen meegenomen. Geen moment van twijfel was er, ik kocht ze meteen. Ik twijfelde wel een beetje of ik de langere of de kortere versie zou nemen, maar ben uiteindelijk toch voor de hoge gegaan. Ik vond ze wat stoerder qua stijl en ik vond ze er gewoon leuker uitzien. Toen ze ook nog voor een heel mooi prijs verkrijgbaar waren (ik was toen in Amerika), rende ik naar de kassa.

Voor de zomervakantie zag ik wel mensen met deze Nike's lopen, maar ik kon me niet voorstellen dat ie-de-reen een maand later deze schoenen ook rond hun voeten zouden hebben hangen. Het tegengestelde is gebeurd, want half Nederland loopt inmiddels met deze dingen en daar zit ik behoorlijk mee.


Zoals je misschien wel weet, houd ik er niet zo van als iedereen in hetzelfde loopt. Natuurlijk wil ik niemand wat opleggen en je moet lekker doen waar je je goed bij voelt, als ik het maar niet ben die uitmaakt van 'iedereen'. En nu is dus het geval, dat ik er wél deel uit van maak; zonder dat ik het eigenlijk wilde.
 
Elke keer als ik deze schoenen aandoe, heb ik er een dubbel gevoel over. Ik vind ze mooi en makkelijk, want je kan ze met heel veel dingen combineren. Het zijn een beetje de Uggs onder de laarzen, het donkerblauwe Abercrombie vest onder de sweaters. Allemaal zijn ze makkelijk en in zekere mate mooi, daarnaast makkelijk te combineren. Máár ook heel standaard.
Ik zit nu met het idee om mijn AF's te verkopen, maar dan bedenk ik me ook meteen dat dat onwijs zonde zou zijn. Dit waren toch dé sneakers voor mij?
Ik ben er nog steeds niet over uit, maar ik weet wel dat ik snel een keuze moet maken. Voor ik het doorheb zijn ze namelijk vertrapt en versleten, en kijkt niemand er meer naar om. 
Wat vind jij? Moet ik ze verkopen, of gewoon houden?

Liefs