2 sep 2011

Geweldige outfits

Er zijn van die sites die je elke dag bezoekt. Een lange tijd heb ik elke site 'handmatig' gevolgd, maar ik vergat altijd de helft. Daarom heb ik me uiteindelijk overgegeven aan bloglovin', en man, ik wil niet meer terug! Een site die ik buiten alle blogs om volg, is lookbook.nu. Wat een heerlijke site! Ik ben gek op fashion en ik doe elke dag weer inspiratie op deze blog die door miljoenen mensen onderhouden wordt. Je kunt het zien als een soort twitter of facebook: je post (elke dag) een nieuwe update met iets over jou. In dit geval: je outfit van die dag. Geweldig om van miljoenen verschillende mensen te zien hoe ze dingen combineren. Vandaag laat ik jullie de mooiste outfits zien van de afgelopen tijd die ik stuk voor stuk geweldig vind, enjoy.
Stradivarius Sweater, Mango Bag, Vintage Hat, Vintage Scarf, Stradivarius Leather Pants
Een vrij simpele outfit, maar door de accessoires toch niet zo standaard. De sjaal en de hoed springen er echt uit, geweldig die (nep) leren broek. Me wants!
House Of Harlow Sunglasses, Lf Sweater, Asos Blouse, Alexander Wang Bag, Thrifted Ring From Http://Thriftedandmodern.Com/, Steve Madden Boots
Niet de hele outfit is naar mijn smaak, maar die oud rode trui (we already knew that's hot) plus dichtgeknoopte blouse vind ik geweldig staan. Of ik het zelf zou dragen is een tweede, maar geweldig om te zien is het wel. Vooral in combinatie met die staart en de zonnebril.
1582409_вид-1434
Dit laat wederom zien dat de klassieke mannenschoentjes écht niet mannelijk hoeven te zijn. Who else is diggin' the skirt?! Het meisje zelf is trouwens ook heel mooi.
H&M Top
Oh, wat is dít een geweldig outfit zeg! Ingetogen, maar toch fantastisch gecombineerd. Dit zou ik zo uit mijn kledingkast willen trekken en aandoen, pretteh!
New Yorker Bag, Bershka Trousers, H&M Sweater
Ook deze zou ik zo kunnen dragen, simple but chic. Een beetje hetzelfde idee als hierboven: fashionable, maar wel vrouwelijk en makkelijk draagbaar.
Shirt From Diy, Blink Shoes, Levis Shorts From Diy, Ray Ban Sunglasses, Hat From H&M
Deze vind ik heel vet, een beetje geïnspireerd op de cross (als in: de ring met een kruis erop) trend. Ook weer een hoedje, ik vind het een outfit gewoon helemaal afmaken. Jammer dat in Nederland de zon niet zo schijnt, anders had je me wel vaker met zo'n hoofddeksel gezien!Acne Wedges, New Yorker Sweater, New Yorker Faux Leather Pants, Zara Bag
Ik merk wel dat ik op veel dingen terugval qua stijl, maar ook in deze geweldige outfit vind je een leren jeans. Deze keer in rood, mijn favoriete kleur qua kleding. Rood kan altijd: zomer, winter, herfst of lente. That's why.
Zoals ik al zei, er zijn stukken waar ik vaak op terugkom: hoeden, leren jeans en de dichtgeknoopte blouse. Ik moet maar snel weer eens gaan shoppen, want zo'n leren jeans zie ik wel zitten!

Liefs