24 sep 2011

I love... Red Bags!

Ik ben gek op rood. Ten eerste omdat het een geweldige kleur is, maar ook omdat het gewoon altijd kan. Al-tijd. Ik had het er al over in het artikeltje over LookBook, maar bij deze wil ik het nog even accentueren. Vroeger vond ik het maar niets, maar nu ben ik er gek op. Vooral rode tassen vind ik onwijs classy. Het is niet heel basic, maar ook niet ontzettend opvallend of iets in die richting. Gewoon, precies goed. Op vakantie heb ik eindelijk mijn Longchamp 'Le Pliage' tas gekocht, in jawel.. de kleur rood! Ik wilde deze tas al heel lang, je kan zeker wel spreken van een jaar of misschien wel langer. And I finally got it!
Dit is hem dan. Hij ziet er een beetje plat en vormloos uit, maar dat komt omdat ik hem opgevouwen opberg. Als je er spullen in doet komt er een mooie vorm in, en voor de rest is het gewoon een simpele, maar mooie tas. Het is de 'shopping' versie, het is de maat die net tussen klein en groot inzit.
 Pluspunt is trouwens ook dat er een vakje voor je mobiel in zit, zo hoef je niet elke keer te 'graaien' naar je mobieltje ;).
Ook deze tas heb ik in de vakantie aangeschaft, wederom weer in mijn favoriete kleur. Deze is kleiner dan de Longchamp, en ook wat boller van zichzelf. Again: ook deze tas is niet helemaal in model, omdat ik hem opgeborgen heb gehad. 

Hier nog een aantal tassen, ter inspiratie. Ik vind vooral die helemaal rechtsonder geweldig, ik wil al langer zo'n retro-achtig model. Ook de gebreën tas helemaal linksonder, vind ik erg leuk. In combinatie met een poncho en een paar laarzen, zie je het al voor je?
Tot slot de tas met de grote strik (de afbeelding met een achtergrond) zou ik zo kopen,  heel erg schattig vind ik hem.

Ik vind rode kleding trouwens ook erg mooi, binnenkort ga ik maar een paar items scoren.

Liefs