15 sep 2011

I waxed my eyebrows, finally!

Herriner je je dit artikel nog? Oh, wat was ik klaar met mijn lelijke, rommelige wenkbrauwen. Ik had gewoon niet de ballen om ze te laten waxen, maar ik heb uiteindelijk toch doorgezet. I have to say: Het viel reuze mee! Ja, op sommige plekken deed het wel een beetje pijn, maar het is zeker te doen. Ik betaalde €20,- voor een waxbeurt bij de Brow Bar van Benefit, dat vind ik niet veel geld. De counter op zich is al geweldig om te bekijken (check de foto hierboven!), en de mensen zijn erg lief en luisteren goed naar je. Door naar de before en after foto's!
Before:
en..... After!
wenkbrauwen 'bloot'
wenkbrauwen ingevuld
Ik vind dit een hele verbetering, het staat schoner en netter. Ik denk niet dat het veel mensen het zal opvallen, maar ik doe het ook een beetje voor mezelf omdat ik het gewoon mooier vind.
Natuurlijk moet ik m'n wenkies ook bijhouden en invullen, ik laat je zien welke producten ik gebruik hiervoor:
Helemaal links vind je desinfecterende handgel, die gebruik ik vaak om mijn pincet te desinfecteren, voordat ik verdwaalde haartjes van mijn wenkbrauw eruit trek. Het is altijd beter om geen bacteriën op je tools te hebben, dus vandaar. De gel kost €0,80.
Op de foto hierboven vind je de tweezerman, dé crème de la crème onder de pincetten. Dat zeggen ze in ieder geval. Hij doet goed zijn werk, maar elk micro haartje gaat er écht niet zo makkelijk uit, wat ze wel beloven.
De verpakking is wel erg mooi en maakt deel uit van de nieuwe collectie van Betsey Johnson. I love Betsey!
€25,-

Ik liet mijn wenkbrauwen -zoals je al hebt gelezen-  bij de Brow Bar doen, en liet me meteen ook adviseren naar een product waarmee ik mijn wenkbrauwen kon invullen. Zij gebruikte dit pallette voor mijn wenkbrauwen, en ik vind het een heerlijk ding! Je hebt alles bijelkaar: wax, twee wenkbrauw kleuren (die je eventueel kunt mixen), een eyeliner, een kwastje, een roze oogschaduw, een cream highlighter (waar ik niet zo dol op ben, maar dat is mijn mening) en een mini-pincet.
Het pallette word gesloten door een magneet, iets wat ik een geweldig systeem vind. Ik vind dat persoonlijk veel beter werken dan die 'klep' openingen. 
Ik kocht deze voor ongeveer €28,-.

Liefs