14 sep 2011

Ringen stash

Ik ben dol op ringen. Eigenlijk draag ik ze minder dan ik zou willen, maar dat doe ik eigenlijk om ik bang ben om ze kwijt te raken. Op de één of andere manier verdwijnen ze, is het niet in een tas, dan laat ik hem ergens liggen. Ook nu weer: de laatste twee weken ben ik weer twee superleuke ringen kwijtgeraakt! Toch wil ik ze meer gaan dragen, want ze laten verstoffen is ook zonde.
Anyway, vandaag laat ik jullie mijn ringen laten zien die ik op dit moment heb!
Deze komt uit de Valentijn collectie van de Six dit jaar, maar eigenlijk vind ik dat dit een ring is die altijd kan (We are always in need of love, right?). Het is een duo-ring, je draagt hem dus op twee vingers. Eerst vond ik het vervelend, maar het is een kwestie van wennen. Nu vind ik het zelfs lekker zitten.
De ring was geloof ik €4,95, hij is nu helaas niet meer te koop.
Ook deze heb ik bij de Six gekocht, ongeveer rond dezelfde tijd als de ring hierboven. Het fake-klokje vond ik wel cute, daarnaast is het uurwerk voorzien van een parelmoerglans, wat vooral tot zijn recht komt in de zon.

Again, Six.  Hetzelfde soort als die hierboven, alleen dan een kleiner klokje en goudkleurige ring.
.
Deze heb ik in Miroa gekocht, een winkel in Amerika,  en nam hem voor ongeveer €20. 
Ik vind deze zó mooi, ook omdat hij je meer verteld. Je ziet namelijk de Eiffeltoren en de Arc de Triomphe (en nog een gebouw waar ik maar niet op kan komen, excusez-moi). Verder vind ook de randjes mooi afgewerkt.
De ring komt van de Kruidvat, wat je misschien niet zou verwachten. Meestal zitten er niet echt leuke ringen tussen, maar deze is eigenlijk één van mijn favorieten aller tijden geworden. 
Ik kocht hem voor ongeveer €5,-.
Deze kocht ik bij de Forever 21, hij heeft ongeveer €3,- gekost.

Six, €4,-
Tot slot deze vriendschapsring. Misschien een beetje cheesy, maar daarom juist leuk naar mijn mening. De ring kwam in een set van 2 en de andere heb ik aan een hele goede vriendin gegeven. Deze komt volgens mij van de Bijou Brigitte, ik betaalde €7,- voor twee van dezelfde ringen.

Zoals je ziet is mijn stash vrij redelijk, maar in de toekomst zullen er vast wel meer ringen bij komen!

liefs