28 sep 2011

Sick and Tired

Ziek, zwak en misselijk: dat is hoe ik me gisteren voelde. Het sluipte er sinds vrijdag langzaam in, en op maandag voelde ik me goed beroerd. Ik had me ziek gemeld van school die dag, en ook gisteren werd het er niet beter op. Pas aan het eind van de middag had ik weer een beetje puf gekregen, waardoor ik meteen in de aanslag stond met mijn camera. Gelukkig net op tijd, want de zon begon al richting de grond te zakken. We weten natuurlijk allemaal dat foto's in het donker er niet uitzien, en al zijn deze foto's ook niet helemaal goed belicht: het is teminste wat. 

Het laatste wat je op zo'n dag wil doen is huiswerk, dus daarom besloot ik mijn kamertje wat extra's te geven. Tussen alle troep door vond ik stickers met teksten als, 'Dream', 'Cherish' en 'Celebrate', en besloot ze na al die maanden een plekje te geven. Dit is het resultaat!
Ook een stickertje die ik vond
Alhoewel de foto's achteraf gezien niet naar mijn tevredenheid zijn, hoop ik toch dat je het idee een beetje snapt. Ik vind het zelf een leuk effect geven, die woorden random in mijn kamer geplakt. 
Het herrinert je aan drie simpele, maar o zo belangrijke dingen: 'Don't be afraid to dream', 'Celebrate every day' en 'Cherish (koester) the ones you love'. 
Zo zie ik het, maar je kan natuurlijk ook andere zinnetjes bedenken bij deze woorden.
Van dichtbij kun je wel zien dat het stickers zijn, maar dat maakt voor mij niet zo veel uit. I still love it!

Ook besloot ik mijn make-up stash beter te organiseren, alles lag all over the place. Ik vond deze bakjes, die eigenlijk bedoelt zijn om vlees in te bewaren. Je kreeg ze ooit gratis bij een actie bij de Boni supermarkt, maar ze lagen nog met de doos en al opgeborgen. Tot ik op het idee kwam om er al mijn kleine oogschaduwetjes en dergelijke in te bewaren, iets wat verdomd goed werkt!

De stickers komen uit het buitenland, maar ik weet bijna zeker dat ze ook bij een Ikea verkijgbaar zijn. De bakjes waren dus van een actie van de Boni, die nu allang niet meer loopt. Wel kun je de Blokker proberen, daar hebben ze ook van dit soort opbergers te koop.

Liefs