5 sep 2011

Tag: Wat heb je liever?


Tags vind ik geweldig om te lezen, en toen ik deze voorbij zag komen op Whatabeauty.nl, besloot ik hem over te nemen!

1. Geen wenkbrauwen of een duidelijk zichtbare, zwarte snor?
Ai, deze vind ik echt heel erg moeilijk! Ik denk dat ik dan maar mijn wenkbrauwen laat afscheren... Een snor vind ik gewoon niet mooi en onvrouwelijk, al is geen wenkbrauwen hebben natuurlijk ook niet alles...

Tumblr_loc7e8f22w1qfk1mro1_500_large
2. Hele mooie gezonde perfecte nagels hebben maar nooit meer je nagels mogen lakken of zwakke ongezonde nagels die je wel mag lakken?
Ik ga voor de mooie gezonde perfect nagels, omdat je dan geen nagellak meer nodig hebt lijkt mij? Mijn nagels zijn helemaal niet mooi, dus daarom doe ik vaak een kleurtje op. Sterk zijn ze wel, maar ze blijven maar gelig en grauw. Iemand tips?

3. Lang haar tot je voeten of gemillimeterd haar?
Lang haar tot me voeten natuurlijk. Ik ben niet zo'n fan van kort haar bij meiden, 9/10 keer staat het niet mooi. Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar ik zou echt niet weten wat ik zonder mijn haar zou moeten.
4. Voor eeuwig met een smokey eye rondlopen of voor eeuwig geen oogmakeup meer gebruiken?
Ik zeg mijn oogmakeup liever gedag, want een smokey eye vind ik totaal niet bij mij passen. Ik draag meestal oogschaduw in aardetinten, en gooi er af en toe wel een ander kleurtje bij. Het moet allemaal niet too much worden.

5. Heel erg rode wangen of een grauw gezicht zonder kleur?
Rode wangen, dan lijk ik teminste niet op een spook.
6. Geen cosmetica meer gebruiken of alleen nog maar cosmetica gebruiken dat op dieren is getest?Als ik eerlijk moet zijn, zou ik toch make-up blijven kopen dat op dieren getest is.. Ik weet dat het slecht is, maar eigenlijk heb ik zo weinig vertrouwen in die beloftes van 'niet op dieren getest', dat het me eigenlijk niet meer uitmaakt. Niet alle merken zijn altijd even eerlijk, vaak gebeurt het achter de schermen toch heel anders dan er gezegd wordt. 
Tumblr_lqwa4efeia1qfvouao1_500_large
7. Gelige tanden met een perfect recht gebit, of scheve tanden die wel mooi wit zijn?
Een perfect recht gebit met gelige tanden, dat heb ik gewoon liever dan hele scheve tanden die wit zijn. Het staat netter, dan neem ik die gele kleur maar voor lief.
8. Voor 1 dag op je school/werk verschijnen met een niet draagbare look, en raar opkijken als mensen er wat van zeggen of die dag zogenaamd ziek zijn.
Als ik de look mooi vind, dan zou ik naar school gaan. Als het echter totaal niet mijn smaak is en ik er voor gek meeloop, blijf ik lekker een dagje thuis...

9. Nooit meer nagellakremover mogen gebruiken (dus gewoon wachten tot je nagellak afbladderd of het er afkrabben) of iedere dag opnieuw je nagellak er af moeten halen?
Ik zal gaan voor iedere dag mijn nagellak eraf halen, omdat ik dat zoiezo al vaak doe. Nagellak blakert er bij  mij al na 1 of twee dagen af, daarnaast vind ik het ook geen grote moeite. Ik gebruik nu een nagellakremoverspons, diegene die je ook bij de Sephora hebt. Geen rommel meer en je hebt minder last van de bekende nagellakremover stank, handig!
Tumblr_ln94r0hnku1qd3zsgo1_500_large
10. Een bodylotion gebruiken die de huid ontzettend zacht, mooi en gezond maakt maar wel ontzettend stinkt, of een bodylotion gebruiken die heel lekker ruikt (waar je wel de hele dag aan zou kunnen snuiven) maar verder niet zo veel doet voor je huid?
De bodylotion die goed verzorgt, omdat ik het meestal in de avond aanbreng. De geur zal tegen de ochtend allang vervlogen zijn!
11. Je haar in een kinky kleur verven (denk als fel roze, groen) of grijs?
Dit is een lastige, want ik ben ontzettend blij met mijn haarkleur. Ik denk dat ik dan mijn haar liever grijs verf, omdat dat toch het dichtst ligt bij mijn bruine haar..

12. Je gezicht nooit meer scrubben of alleen nog maar je gezicht mogen scrubben met echte suiker/zout korrels?
Grappige vraag, want eigenlijik scrub ik mijn huid wel eens met suiker of zout. Het is een heel oud trucje: je mixt olijfolie met suiker en gebruikt dit als scrub. Werkt prima voor je lippen, maar ook je gezicht kun je hier voorzichtig mee scrubben.
13. Een vreselijk hoerige lipliner om je mond, of uitgelopen panda ogen?

Helloooo Lipliner!

Tumblr_lo5am9hvbh1qm37rzo1_500_large
14. Nooit meer cosmetica kopen bij de parfumerie (Douglas, Sephora, enz) of nooit meer bij de drogist?
Nooit meer bij de drogist, ik spaar liever voor een écht goed product, dan zomaar iets van twee euro. Natuurlijk zijn er ook hele goede product te krijgen bij de drogist, maar bij de parfumerieën heb je gewoon meer keus.
15. De komende 1,5 jaar geen make-up meer kopen (alleen geen makeup dus, verzorging mag wel!) of je hele stash inleveren (dus ook verzorgings) maar daarna direct voor 250 euro alvast wat nieuwe dingen kopen?
Ik denk dat ik zal kiezen om 1,5 jaar geen make-up meer te kopen, omdat ik toch al genoeg (voor mijn doen) heb staan. Het enige wat ik zal moeilijk vinden is om geen mascara meer te kopen, omdat deze vaak al na 3 maanden is uitgedroogd.
Ik tag JOU! Laat me even via de comments weten of je hem over hebt genomen, I would love to read it!
Liefs