10 sep 2011

Uitslag give-away

Helllooooo! 
Please forgive me voor mijn afwezigheid, maar ik stond aan het begin van het nieuwe schooljaar en had even tijd nodig om weer inspiratie op te doen en tot rust te komen. Als een soort goedmakertje, ga ik  in dit artikel de winnaar bekend maken van de give-away!
Ik vond alle reacties superlief en aangezien ik iedereen net zoveel kans wilde laten maken, heb ik de winnaar met een random picker uitgekozen. Nogmaals bedankt voor je deelname!
En de winnaar is...
Gefeliciteerd, Sanne! Het toilettasje komt binnenkort jouw kant op en je bent als het goed is al gemaild door mij. 
Er zullen vast nog wel vaker win-acties komen, dus voor de anderen: volgende keer beter!
Verder wil ik nog even zeggen dat ik (helaas) niet meer elke dag in staat zal zijn om artikelen te posten. Ik doe hard mijn best en ik ben zeker niet van plan om m'n blog te verwaarlozen, maar omdat ik me ook goed wil concentreren op school, kán het zijn dat er niet elke dag een artikeltje online staat. Just so you know!
Tot slot wil ik nog even kwijt dat er waarschijnlijk binnenkort een nieuwe lay-out op de site staat, ik begin deze best zat te worden. Ik ben op zoek naar een lay-out die niet te saai is, maar toch overzichtelijk en classy. Iemand tips?
Sys & much love.