12 sep 2011

Week 8 – Describe and show how your perfect living room and bed room would look

Tumblr_lr4jdegcki1r1m3lso1_500_large
Eindelijk weer een artikel van de 30 weeks challenge, met vandaag een aantal inspi-pics over hoe mijn ideale huis- en slaapkamer er uit zal zien!

Ik ben altijd wel een beetje bezig geweest met bedenken hoe mijn slaapkamer en woonkamer er later uit zullen zien. Ik kijk vaak in woning-en interieur bladen om inspiratie op te doen. Op de één of andere manier vind ik dat gewoon erg interessant om te zien, don't ask me why. 
Hieronder vind je een paar inrichtingen waar ik he-le-maal verliefd op ben. Klik op het plaatje om hem te vergroten, dan zie je het vaak beter
Anyway, let's start!
Tumblr_lkylzdt2qi1qdee56o1_500_large
This is so me! Ik wil later een echt een hoekbank in de huiskamer, het staat mooi en gezellig. Ik ben gek op die lampen, ze geven zo'n warm gevoel. Het enige wat ik zou willen veranderen aan dit interieur zijn de tafeltjes. Ik zal ze het liefst van donker hout met glas willen hebben, of van marmer. Voor de rest is dit een mooie kamer waar ik zo zal kunnen intrekken!
Nappali_large
Dit vind ik ook erg mooi, maar de kleurencombi zal ik liever voor mijn slaapkamer bewaren. Als ik een grote kamer met extra ruimte heb, kan ik wel een soort zithoekje maken met dit soort meubeltjes. Het nodigt echt uit om op die bank te ploffen met een kopje thee erbij.
Tumblr_lqchheixp51qlluv1o1_500_large
Ook deze is mooi, vrij basic maar toch knus door de ouderwetse meubels. 
Tumblr_l7zpz9afmq1qzbqbwo1_400_large
Tumblr_lkgc65uofq1qclsdko1_500_large
Tumblr_lpduu32xlt1qb1s3io1_500_large
Kijk even niet naar het interieur, maar naar het zitraam. Ik heb dat altijd al willen hebben in mijn kamer, het staat zo gezellig! 
Tumblr_lqo6bmmusq1qmgw1go1_500_large
In tegenstelling tot de foto's hierboven, ben ik ook fan van de donkere kleuren. Legergroen, donkerblauw, donkerbruin met crème accenten, I love it..
Tumblr_lracnvbhaa1qdew9to1_500_large
Ook dit vind ik prachtig, het bed springt er echt uit. Ik zal zelf nog wat perzik-kleurige accesoires hieraan toevoegen, voor de rest is het perfect.
Tumblr_lra6pd9mci1qa4asao1_1280_large
Ook dit vind ik super, behalve het bed dan. Ik ben vooral dol op hoge plafonds, het geeft een gevoel van ruimte. Dat had ik ook op vakantie, ik vond het heerlijk om zo in slaap te vallen.

Er zijn dus een aantal dingen wat zeker niet mag ontbreken als ik ooit mijn eigen stekkie heb: 
-een hoekbank
-accesoires en lampen die je een gezellig gevoel geven
-hoge plafonds
-donkere en/of lichte kleuren

Hoe moet jouw droomhuis eruit zien?
liefs