29 sep 2011

Who are you?!

Ik heb eigenlijk nooit verteld op deze blog wie ik ben, dus bij deze!

Ik ben Emmaly, 15 jaar oud (in februari 16) en zit op dit moment in 4 VWO. Ik ben gek op mode, make-up, leuke dingen doen en alles wat daar bij hoort.
Verder speel ik tennis, om nog een beetje mijn kleren te kunnen passen die ik in de kast heb hangen, en natuurlijk ook omdat ik het leuk vind.
Maar why o why een blog?
Gewoon, omdat ik dol ben op schrijven. Altijd al geweest: een opdracht voor Nederlands in de richting van schrijven is voor mij de leukste huiswerkopdracht die je me kunt geven (zover huiswerk leuk kan zijn, laten we niet te hard van stapel lopen).
Zelf volgde ik al een hele tijd een flink aantal blogs, en langzaamaan begon het bij mij ook te kriebelen. Zonder dat ik het door had begonnen er allemaal ideeën in mij op te komen voor artikelen, terwijl ik nog niet eens een blog had. Strange, but true.
En waarom zou ik mijn interesses niet bundelen met mijn liefde voor schrijven?
Met een paar klikken was er een nieuwe blog geboren: Great, Good Feelings ♥! 
Je lekker in je vel voelen is iets wat ik erg belangrijk vind, vandaar de naam. 
Wil je meer weten, of heb je een vraagje? Een opmerking kun je achterlaten onder de artikelen, ook kun je me mailen als je dat liever hebt. Je bent altijd welkom! Kijk hiervoor onder het kopje 'contact'. 

Liefs

P.S.
Ditzelfde artikeltje vind je trouwens ook onder het kopje 'Who Am I' rechtsboven, zodat je het eventueel nog na kan lezen. Ook heb ik het kopje 'contact' toegevoegd, een bezoekster tipte mij dat dit misschien wel handig zal zijn. Bedankt hiervoor!