7 okt 2011

I love... Supertrash by Zalando


Supertrash, een geweldig merk die gedragen wordt door verschillende celebrities, ik ben al jaren fan. Toen ik me meer ging verdiepen in het merk zelf, kwam ik erachter dat de prijzen redelijk aannemelijk zijn. Dat was eigenlijk iets wat ik niet verwacht had, aangezien the rich and famous meestal niet eens een paar sokken dragen van €100,- Het tegengesteld is waar, want Supertrash is een merk dat niet overdreven duur is en dáár houden we van: geweldige kwaliteit voor een acceptabele prijs.
Maar wat is Supertrash eigenlijk?
Supertrash is in 2001 opgericht (wat trouwens niet eens zo lang geleden is, in tegenstelling tot veel andere merken) door de Amerikaanse Ava Rilly. Een geweldige zet, want inmiddels is dit merk verkrijgbaar in zo'n 24 landen. Supertrash staat voor vrouwen (en meiden) met een goed gevoel voor stijl en die ervan houden om zich -voor zover het kan- uniek te kleden.
Met deze manier van denken heb je me eigenlijk al om, maar de producten zelf zijn ook nog eens geweldig.
Ik heb een paar favoriete items op een rijtje gezet, je kunt de kleding makkelijk en snel te bestellen via Zalando.nl.
Deze Beige Blazer vind ik echt een top item. Vrij basic, maar door de opvallende textuur toch nét even anders. Erg mooi!
Verkrijgbaar in het Beige en Zwart, €199,95.

Ik leerde Supertrash kennen door hun mooie sandalen, die ik in de zomer vaak heb gezien bij meiden die ze droegen. Misschien niet het juiste moment om deze met steentjes ingelegde sandalen te laten zien (we gaan immers de donkere dagen in), maar ik vond ze zo mooi dat ik het niet kon laten. 
Check vooral hoe de steentjes en diamantje in de schoen zijn geplaatst:
Ja, deze staan voor volgende zomer bovenaan op mijn lijst!
Verkijgbaar in het zwart en grijs, €99,95.

Tot slot heb ik nog twee jurkjes, welke ik zeker aanraad. Het zwarte jurkje hierboven, is perfect voor een avond uitgaan. Het is een beetje de subtielere versie van de LBD (little black dress). Alleen dan wat minder gewaagd, maar nog steeds mooi en stijlvol. 
Verkrijbaar in het zwart, €99,95.

Dit jurkje is wat meer casual, prima voor een dagje shoppen, een terrasje pakken of voor school. Makkelijk te combineren met een legging (in de winter) en een paar stoere laarzen, daarnaast is hij zowel normaal als off-shoulder (zie de foto hierboven) te dragen. Een jurkje waar je alle kanten mee opkan!
Verkrijgbaar in het bruin, €109,95.

Alle producten in het hier genoemde artikel zijn te vinden op Zalando, voor het hele assortiment van Supertrash kijk je hier

Liefs

In samenwerking met Zalando