2 okt 2011

Quick Beauty Shop Tips

Tumblr_lidetnuxiq1qf7ikto1_500_large
Even een beauty artikeltje vandaag, omdat ik als beautyaddict (ik schrijf er misschien niet heel erg veel over, maar je kunt me wel een aardig probleem noemen) een paar hele leuke acties en producten heb zien liggen bij de Dirx! Ik kom bijna nooit bij de Dirx (sterker nog: ik had er nog nooit van gehoord), maar toen ik met een vriendin ging shoppen en ze snel even iets nodig had, ben ik ook even meegegaan. Daar trof ik een grote opruiming aan make-up aan, zo was alles van Bourjois voor 50% afgeprijsd. That's right, elk product. Vooral de nagellakjes en de mono oogschaduws zijn fijn, dus mocht je in de gelegenheid zijn: meenemen die handel!
Ik heb zelf trouwens niets meegenomen, omdat ik aardig door m'n geld heen ben. Oops!
Ook Maybellinne pakt uit, want daarvoor kun je gebruik maken van 25% korting. Misschien niet zo spannend als die 50%, maar iedere euro telt, toch?
Dan kwam ik ook nog een geweldig merk tegen, waar ik eerder nog nooit wat van had gehoord. Paris Memories it is. De oogschaduws bevatten ontzettend veel pigment, ik raad ze zeker aan. Ze doen me een beetje denken aan de wet n wild oogschaduws die ik in mijn bezit heb: zacht, maar niet tè zacht, booming pigment en géén overspray. De prijzen van PM zijn ook lekker klein, die liggen rond de €3,-
Ook hier weer hetzelfde verhaal, aangezien ik niets meegenomen heb: just no more money to spend anymore. 
De laatste tijd zit er echt een gat in mijn hand, al het geld lijkt wel te verdwijnen. Vreemd, want meestal zijn die briefjes van 20 niet uit mijn portemonnee te branden. 
Anyway, ik zal je zeker aanraden om even langs de Dirx te gaan, de plekken van waar deze winkel gevestigd is vind je hier.

Enjoy the last day of your weekend,
liefs