24 okt 2011

Quick Update: I'm Back!

Tumblr_lo426lppqd1qmz1fvo1_500_large
Deze foto heeft niets te maken met het artikel, maar is dit kleintje niet súperschattig? Het is het zoontje van Kourtney, om op te vreten!

Ik ben weer terug van weggeweest, wel met een verkoudheid als souvenir helaas. Ik blijf dan ook lekker een dagje thuis.
Vanaf morgen kun je weer dagelijks een artikeltje vinden op GGF, laat me weten of je nog een idee voor een artikel hebt! Ik vind het erg leuk om te weten wat jullie zouden willen lezen/zien, en zal proberen om het dan ook daadwerkelijk te doen. Ik ga trouwens binnenkort eindelijk mijn schoenenstash filmen (of met foto's, ik moet nog even kijken) , iets waar ik heel lang geleden een verzoek van kreeg van een lezeres. Shame on me dat ik het nog niet gedaan heb, maar die komt er dus ook aan!

Liefs,
Emmaly