4 okt 2011

Spotted Trend: leren leggings en broeken

Dsc_0025_large
Je hebt trends en je hebt trends. Trends die je ziet op de catwalks en in magazines, en trends die je over straat ziet. Wat me laatst opviel, was dat er redelijk wat vrouwen leren broeken en leggings aan hadden. Ik heb deze soort leggings al twee jaar in mijn bezit, maar eigenlijk zelden gedragen. Te meer omdat ze zo'n irritant bandje voor om de voet hebben, zodat je legging beter blijft zitten. Werkt goed, maar met ballerina's of sandaaltjes aan is dat bandje echt lelijk en not done. Natuurlijk is mijn legging niet van echt leer, helemaal niet zelfs: maar hij heeft wel een glansje zoals je op de foto hierboven ziet.  Dat is dan de soort die ik het vaakst langs zag komen, toen ik me besefte: 'hé, die heb ik ook!'.
Ook celebs zijn ermee gespot en ik ben addicted. Grote kans dat je me vanaf nu weer dit soort leggings zal zien dragen (sterker nog, ik trek er morgen één aan). Je moet er natuurlijk van houden, maar ik ben er gek op.

What do u think?

Liefs