26 okt 2011

Tag: Wat zou je niet kunnen missen?

Tumblr_lte9mydhjh1qmdhmdo1_1280_large
Vandaag weer eens een tag, ik vind ze altijd erg leuk om te doen! Deze kwam ik tegen op Teskuh.nl, en besloot hem over te nemen. Waar kan ik niet meer mee zonder? Daar gaan we het vandaag over hebben.

Wat zou je niet kunnen missen in je badkamer?
Als ik écht één ding zal moeten kiezen, zal ik gaan voor conditioner. Het is namelijk een multi-functioneel product die trouwens ook niet mág ontbreken in mijn douche-routine. Je kunt met conditioner véél: je benen scheren, je haren wassen en voeden en je kunt het eigenlijk ook gewoon als douchegel gebruiken als je niets anders hebt.
Wat zou je niet kunnen missen in je slaapkamer?
Heel erg kort door de bocht, maar ik zal echt niet zonder bed kunnen leven. Letterlijk en figuurlijk. I love sleepin'! Ik ben van 7 tot 7 meestal in de weer, dus een heerlijk matras met een net gewassen sloop is het beste wat je mij kunt geven op dat moment.
Tumblr_ll13t4k9k21qk0joso1_500_large
Wat zou je niet kunnen missen op tv?
Ik ben echt een ramp als het gaat om het volgen van series, altijd al geweest. Alleen de talenshows (TVOH!) én Ushi & The family (of Dushi, of Lousie..) zitten geprogrameerd in m'n hoofd, maar zelfs dat vergeet ik soms. Daarom download ik al mijn series op mijn laptop, om het dan lekker op m'n gemakje te kunnen bekijken. Ik houd er gewoon niet zo van om gebonden te zijn aan een tijd, denk ik. Ik keek een lange tijd Modern Family, maar ben nu door alle afleveringen heen. Er komen nog wel nieuwe (die zijn er misschien al), maar ik wacht het liefst tot het hele seizoen uit is. Zo kan ik lekker een kleine marathon kijken, dan zo'n klein aflveringetje per keer. ;) Op dit moment kijk ik Desperate Housewives, als ik dat klaar heb ga ik overstappen -op aanraden van een vriendin- naar The Lying game.
Wat zou je niet kunnen missen in je snoepkast?
Ik ben echt een sucker voor lekkere dingen. Ik heb moeite met ontbijten, maar een chocolaatje gaat er altijd wel in op de vroege morgen. Héél erg slecht, maar dat heb ik dan ook allang afgeleerd. Neemt niet weg dat ik  als ik haast heb, toch nog naar die lekkere Milka Chocolade grijp... Dus wat ik niet zou kunnen missen? Letterlijk gezegd kan je natuurlijk altijd zonder, maar ik ben wel heel erg dol op die emmers Harbio Mix!
Wat zou je niet kunnen missen op de kamer van je aartsvijand?
Haha, iemand moet me wel iets heel heel heel ergs hebben geflikt, als ik diegene de titel 'aartsvijand' zal geven. Lastig, maar ik denk dat ik zal gaan voor zwarte verf! Lekker alles onderkliederen ;) 
Wat zou je niet kunnen missen in het donker?
Licht?! 
Art-beautiful-blue-cute-fashion-favim.com-141968_large
Wat zou je niet kunnen missen in je make up stash?
Concealer, om onzuiverheden te verbergen. Daarnaast foundation en mascara, maar als ik één ding mag kiezen, kies ik voor de concealer.
Wat zou je niet kunnen missen in de spiegel?
Ik zal een hartverzakking krijgen als ik mijn eigen spiegelbeeld niet meer zou kunnen zien. Dat lijkt me echt vreselijk, maar ook een beetje eng. 
Wat zou je niet kunnen missen bij je beste vriend(in)?
Misschien een beestje cliché, maar vertrouwen. Niet alleen dénken dat je vriendin je geheimen kan bewaren, maar het voelen én weten.
Tumblr_lt9xs6c6wh1qbbsdso1_1280_large
Wat zou je niet kunnen missen in je handtas?
Ik kies het meest praktische: een mobiel. You never know what's going to happen..
Wat zou je niet kunnen missen bij je geheime boek/kist/kast..?
Ik heb geen geheim plekje, om eerlijk te zijn ;)
Wat zou je niet kunnen missen op je muur?
Er staat niet zoveel op mijn muur, maar ik heb niet zo lang geleden een paar inspirerende woorden opgeplakt op mijn muur. Klik hier voor een artikel hierover.
Liefs