25 okt 2011

Upcoming trend:

Ik heb niet echt verstand van mode als het gaat om jongens. Logisch, want ik hoef me niet elke dag met herenkleding te kleden. Maar dat neemt niet weg dat ik het onwijs leuk vind als ik jongens zie die als uitzondering géén adidas vest met Vans dragen, maar juist een sjaal en laarzen bijvoorbeeld. Mode is écht niet alleen voor vrouwen, net zoals dansen dat trouwens ook niet is. Denk bijvoorbeeld aan Dan Karaty: danser én getrouwd met een vrouw.
Het zit er dik in dat binnenkort iedere jongen van 18-25 een paar nieuwe schoenen afschaffen, of dit allang gedaan hebben. Om wat preciezer te zijn: ik heb het over het merk Filling Pieces.

Hierboven kun je een promotie filmpje zien van de collectie van 2011, die nu inmiddels al uit de winkels is gehaald. Naar aanleiding naar een bordje waarop stond dat de Filling Pieces schoenen uitverkocht waren, heb ik de cassière gevraagd of er zoveel vraag naar deze producten was. Ze maakte me wel duidelijk dat het om jongensschoenen ging (ik had geen flauw benul omdat er geen examplaren meer over waren), en dat er inderdaad enorm veel vraag naar was. Morgen (dat is inmiddels al een maand geleden) zouden ze de nieuwe collectie in de winkel zetten en zal er een rij staan van zo'n 25 mannen die op zoek zijn naar dé Filling Pieces. Dit was misschien eerder een verkooptruc dan een feit, maar ik kan je wel zeggen dat dit merk enorm in trek is bij de mannen.
Filling Pieces komt uit Amsterdam, en verspreidt zich beetje bij beetje over de wereld.
Dus mocht je vader of vriend nieuwe schoenen nodig hebben,