8 okt 2011

Week 10: What’s in your bag

Ik ben alweer bij opdracht 10 met de 30 weeks challenge, zo af en toe vind ik het leuk om zo'n opdrachtje te doen. Zo kom je ook een beetje meer te weten van mij, omdat het lekker persoonlijk is. Vandaag een What's In Your Bag, een tag die in het verleden vaak gedaan is. Bij deze mijn versie!

Over veel producten heb ik al wat geschreven, ik deel immers onder andere mijn favorite items met jullie. Vaak zie je een linkje onder een woord staan, die verwijst je naar het artikel waar het in voorkomt. 

Als eerst: de tas zelf. Ik schreef hier al eerder over, en ben hem sindskort gaan gebruiken als schooltas. Er past precies een A4 in, dus al mijn boeken passen er goed in. Voor de rest is hij wel een beetje krap, maar dan laat ik onbenodigde dingen thuis. Zoals mijn brood, zo ben ik dan ook weer. 
 Dit is een overzicht van alles wat er in mij tas zit, zonder mijn boeken erbij dan. Valt best mee, toch?
Helemaal links zie je mijn agenda van de Hema, die ik in de zomervakantie kocht voor €5,-. Koopje, want hij werkt perfect en ziet er ook nog eens gezellig uit. Daarnaast vind je een etui met lady business, daar weer naast mijn etui met pennen. Deze heeft een goede vriendin van mij gemaakt, net zoals ze het tasje van de winactie (die is inmiddels gesloten, ik zit er wel over na te denken om binnenkort weer een give-away te organiseren!) maakte. Ik ben er superblij mee, heb er ook veel complimentjes voor gehad. Waar ik vervolgens op antwoordde: 'Eh, dankje?' Dit omdat hij eigenlijk door die vriendin gemaakt is, maar to the point: hij is gewoon heel erg mooi!
Daaronder vind je mijn beats by Dr. Dre oortjes, een artikel daarover vind je hier.
Rechtsonder vind je mijn make-up tasje, de producten die erin zitten vind je op de foto hieronder:
 Kruidvat Desinfecterende Handgel,  lip plumber van Maybellinne, Maybelline lipgloss in Pink Petal, Dior Addict lipgloss in Pearl, Lipstick van Maybbelline (uit het oude assortiment), Burt's Bees lip balm, spiegeltje van Forever 21 en een concealer van Gosh in nummer 2 (Thanks Kruidvat voor de mooie stickerresten.. ;)
 In mijn tas vind je verder mijn mobiel, de Blackberry Bold 2. Mijn Ipod (4e generatie, for those who are wondering) Een paar pepermuntjes (in het ronde doosje), een Kenneth Cole portomonee en mijn Bobble.

Dat is alles wat zo'n beetje altijd in mijn tas zit, behalve als ik de stad in ga; dan laat ik mijn agenda en etui thuis.

Liefs