6 okt 2011

Why every girl needs a gay best friend


Een gay best friend hebben staat al heel lang op mijn verlanglijstje, maar die kun je helaas niet in de winkel kopen. Herkenbaar onder de meiden misschien, en waarschijnlijk zullen 'jongens jongens' daar weinig van snappen. 
Zo iemand als Gregory van Gregorygorgeous (al is dat wel een beetje overdreven vind ik), eentje waarmee je lekker kan tutten en mee kunt shoppen. Of Stanford van Sex And The City, Yari van Gooische Vrouwen. Dát lijkt me geweldig. 
Sommige mensen zullen me voor gek verklaren, maar anderen mensen zullen het volledig snappen. 
Give me my GBF ;). 
Waarom een GBF?
Je GBF is minder snel jaloers dan je normale vriendinnen. Niet dat ik je meteen aan wil vallen en wil zeggen dat meiden 'slecht' zijn (ik ben er zelf ook één, ik bedoel maar) , maar jongens zijn over het algemeen minder jaloers en houden niet van drama. Lekker lol maken en geen zorgen hebben, alles op het laatste moment doen en in één keer vanuit hun bed op hun fiets stappen en weggaan. Zo simpel mogelijk, zo makkelijk mogelijk; dat is wat een jongen wil. En daar kun je natuurlijk mooi gebruik van maken, want van dat gedrag kunnen wij meiden wel wat van leren.  
Verder is een GBF iemand waarvoor je niet dat leuke shirtje hoeft te laten hangen omdat hij hem al heeft, want de meeste gay ones kiezen niet zo snel voor dameskleding. Sommige wel, maar veel ook niet. Je GBF bekijkt dingen ook op een andere manier dan jij, het is immers en jongen. 
En gay ones zijn ook gewoon heel erg lief en grappig, althans dat vind ik. Het is moeilijk uit te leggen, maar ik houd er gewoon zo van. Iemand waarbij je altijd terecht kunt, en je zo gek kan doen als je zelf wil. 

Natuurlijk is niet ieder persoon hetzelfde, het betekent dus niet dat elke GBF hetzelfde is. Maar een GBF zoals beschreven hierboven, dát lijkt me ideaal!

Liefs