28 okt 2011

Wishlist: Tassen & Laarzen

Het beste is om al je winteraankopen zo vroeg mogelijk te doen, want als je eenmaal in de winter zelf zit, is alles uitverkocht. Voor je het weet moet je het doen met die versleten laarzen die je al drie jaar hebt, of die tas waarvan het hengsel ieder moment kan afscheuren. Vandaag laat ik jullie vier van mijn favoriete tassen én vier van mijn favoriete schoenen zien (favoriet als in: 'die wil ik hebben'), die ook nog eens lekker budget (alle tassen zijn onder de €50,- en de laarzen onder de €100,-, op één na.) zijn. Enjoy.

Tassen
Begrijp me niet verkeerd, dit is niet een tas waar ik op eerste instantie helemaal gek op was. Maar nu ik hem langer bekijk, begin ik hem steeds leuker te vinden. Vooral als ik er een leuk outfitje bij bedenkt, schreeuwt mijn hart 'JA!'. 
Verkrijgbaar in het petrol, roze, paars, wit en zwart.
€39,95.
Link naar het product (de links op woorden doen het op de één of andere manier niet, dus vandaar dat ik het er apart bijzet):
Een klein schoudertasje, perfect voor het shoppen bijvoorbeeld. Vooral de kleur maakt me blij.
Verkijgbaar in het rood en bruin.
€29,95
Link naar het product:
Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat ik al zo'n 10 toilettasjes heb verslonden. Simpelweg omdat ze óf doorscheurde óf de rits kapotging. Daarom weet ik maar al te goed dat je beter een toilettasje van betere kwaliteit moet nemen, omdat je daar veel langer mee doet én op lange termijn goedkoper uit bent. 
Verkrijgbaar in het oranje en zwart.
€21,95

Tot slot ben ik al langer op zoek naar een mooie clutch, die ik met meerdere dingen kan combineren. Dit is zeker een optie!
Verkrijgbaar in het Petrol. 
€44,95.

Laarzen
De nieuwe collectie van Supertrash op Zalando.nl is binnen, en ik werd op slag verliefd op deze laarsjes. Vooral het strikje én natuurlijk het SuperTrash logo geven het net wat extra's.
Verkrijgbaar in het zwart en rood.
€82,95
Edit: Deze staat niet meer in de webshop, maar ik neem aan dat ze binnenkort weer gewoon in de shop te vinden zijn. 
Helemaal in dit seizoen: de verterschoen met sleehak. Je moet wel een beetje durven met deze schoen, maar leuk is het zeker! De schoen is van echt leer.
Verkrijgbaar in het beige en zwart.
€134,95.
Deze enkellaarsjes heb je wellicht al eerder voorbijzien komen op mijn blog, alleen dan zonder de steentjes als detail. Ik vind ze persoonlijk nog mooier dan die ik nu heb, maar daar is het nu te laat voor helaas. Ik kan je wel zeggen dat dit soort hakken/enkellaarsjes heel makkelijk lopen, je wordt er naar mate je ze vaker draagt er steeds beter in. De kan op blaren is minimaal, ook heel goed om te weten. 
Verkrijgbaar in het zwart en grijs.
De zwarte kost €69,95, die grijze is €175,-. 

Ook deze vind ik erg mooi, volgens mij is het echt leer en het ritsje met de plooitjes maakt het geheel helemaal af. Er zit ook een kleine plateau onder en een bredere hak, dus dat is extra makkelijk lopen!
Verkrijgbaar in het zwart.
€69,95

Klik hier voor alle schoenen.    Kijk voor alle tassen hier.
Welke laarzen en/of tassen zou jij wel willen aanschaffen?

Liefs, 
Emmaly

In samenwerking met Zalando