9 okt 2011

Zoveel te doen, zo weinig tijd.

809b6849feae8b37e5568c0e44094e0e1311233866_full_large
Soms, zou ik willen dat een week langer zou duren. Niet 7 dagen, maar gewoon een keer 10 dagen op een rij, of misschien zelfs 15. Er zijn gewoon zo-veel dingen die ik wil doen, maar die je wel wekelijks moet blijven doen om het bij te houden.
Want oh, wat zal ik -om even klein te beginnen- nog een extra artikeltje willen plaatsen hier op GGF. Gewoon, omdat ik er zo van hou. Inspiratie heb ik genoeg, just not the time.
Hetzelfde geld voor yoga, hockey en softbal. Allemaal activiteiten die ik maar wat graag zou willen uit proberen. Gewoon, om te zien hoe het is. Op yoga om even tot rust te komen (heb ik soms écht even nodig), hockey omdat ik het al heel lang wil leren (ik weet eigenlijk niet zo zeker of ik het wil, maar een optie is het zeker) en softbal omdat dat me gewoon leuk lijkt.

Ik zal daarnaast ook nog veel meer leuke dingen willen doen met vriendinnen, maar heb het momenteel zo druk met school en familie dat dat gewoon minder vaak lukt dan dat ik zal willen
Natuurlijk zijn dit maar periodes dat ik het zo druk heb en ik kijk er niet onwijs tegen op ofzo, maar leuk is anders.
301335_226973624030002_100001520989029_659895_1091336757_n_large
En oh, wat zal ik graag willen werken! Zo kan ik wél die Supertrash laarzen kopen, of die mooie inglot oogschaduw. Ik kom niets tekort, maar ik wil gewoon altijd méér en méér.

Dan heb je nog mijn kamer, wat een #$%^&*( rommel is dat toch altijd zeg! It drives me insane. Ik probeer het wel netjes te houden, maar door mijn gebrek aan tijd en op momenten dat ik gewoon kapot ben, schiet het er wel eens (lees: bijna altijd) in.

Someone, give me more time to live my life to the max!

Liefs