9 nov 2011

Damn, I miss it!

Lieve meiden,
Laat ik maar meteen met de deur in huis vallen: ik mis het bloggen, oh wat mis ik het! Het begrip school staat me in de weg en al wéét ik dat veel mensen het wel kunnen; in combinatie met buitenschoolse activiteiten en met het begrip 'een leven hebben' kan ik het allemaal maar moeilijk combineren. Maar goed, vanaf volgende week kun je in ieder geval weer elke dag een artikel verwachten, en ik ga ook m'n best doen om veel vooruit te schrijven voor de kerstvakantie. Dan bevind ik me namelijk in Tenerife, genietend van het zonnetje. M'n beste vriendinnetje komt me ook gezelschap houden de tweede week, ik heb er enorm veel zin in dus!

Door mijn gebrek aan tijd zou het trouwens een geweldige uitkomst zijn om samen met iemand deze blog te beheren, maar op de één of andere manier twijfel ik daar wel een beetje aan. Ik kan het niet echt uitleggen, maar ik vind het echt 'mijn' ding. Als je snapt wat ik bedoel.

Ik kan niet wachten om weer te gaan bloggen, wat zal je vanaf volgende week willen lezen? Let me know!

Liefs