23 nov 2011

Music Update: B-B-Beyoncé!

Beyoncé is -zoals je misschien wel weet- één van mijn favoriete artiesten. Ze is prachtig, heeft een unieke stem én kan ook enorm mooi live zingen. Een maand of twee geleden heeft ze een paar nieuwe videoclips gepubliceerd, die zeker de moeite waar zijn om te bekijken:



Het leukste van de videoclips vind ik de video's waarin fragmenten van achter de schermen worden afgespeeld (oftewel the Behind the Scenes), zo leer je een beetje de persoon achter de artiest kennen én kom je het idee een beetje te weten van de clip op zich.
Vooral dat begin van die vrouw: 'I didn't know Beyoncé will come, I thought it was some new comer.' Ook dat gezicht die ze erbij trekt, geweldig. 'We don't like to tell people' -'I can see why..' Haha!
Verder is het een leuk stukje, omdat je dus ook een beetje -zoals ik al zei- de betekenis vind achter het liedje en de persoon zelf.
Ook dit fragment kon ik jullie niet onthouden. Hier kreeg ik spontaan kippenvel van, dat heb ik niet vaak. Ik wil aan het eind van mijn leven ook deze woorden kunnen zeggen of zingen, en het ook menen:

 I was here I lived, I loved I was here I did, I've done, everything that I wanted And it was more than I thought it would be

Liefs