24 nov 2011

Nieuwe lay-out: een blijvertje?

Girls girls girls,
momenteel ben ik net zo inspiratieloos als een strandbal. Ik probeer wel elke dag een artikel publiceren, maar oh wat is het moeilijk als je geen inspiratie hebt! Daarnaast is de lader van mijn camera ook stuk, dus je snapt dat het daardoor allemaal niet zo makkelijk gaat op het moment.
Dan maar een nieuwe lay-out dacht ik.

 Well, here it is. Ik heb een hekel aan sites die om de haverklap hun lay-out veranderen, het liefst zie ik maximaal één keer per halfjaar een nieuwe lay-out online staan. Een beetje raar misschien, want na twee maanden ben ik de lay-out van mijn eigen blog wél zat. Ik denk dat dit vooral komt omdat ik nog nooit de pérfecte lay-out heb gevonden. Er eentje zelf maken is namelijk makkelijker gezegd dan gedaan. Op dat gebied ben ik gewoon kluns #1. Vol goede moed heb ik het internet afgestruind en heb ik uiteindelijk deze template geïnstalleerd, waar je het resultaat nu live van kunt zien. Mooi vind ik hem zeker, alleen stoor ik me persoonlijk wel aan de 'leegte' die naast de kolommen te vinden is (er is links en rechts geen tekst of iets dergelijks). Misschien ga ik nog wel even op onderzoek uit hoe je dit moet veranderen, maar voor de rest vind ik hem erg mooi. Even wennen is het wel, ook voor mij. En zoals ik al zei: ik houd er gewoon niet van om steeds een nieuwe lay-out tegen te komen op een blog. Maar ik kon het gewoon niet laten ;)


Wat vind je ervan? Is het een blijvertje of moet ik terug naar de oude lay-out, of moet ik juist weer op zoek naar een totaal nieuwe lay-out?


EDIT:
Ik heb de lay-out inmiddels verandert. Ik vind dit een typisch geval van less is more, want ik heb geen moeite gedaan om op zoek te gaan naar een template, maar heb het gewoon zelf gedaan! Het is heel erg simpel allemaal, maar zelf vind ik dat het prettigst. Wat vind je trouwens van de header? Ik vind hem zelf erg leuk! Het zijn allemaal foto's die wat met mijn blog te maken hebben: fashion, beauty, muziek etc.

Liefs