16 nov 2011

NOTD: Trophy White

Ik vond het weer eens tijd voor een nageltje van de dag, ook omdat ik sinds lange tijd weer echt wat leuks met mijn nagels heb gedaan. Het is makkelijk te maken, maar geeft naar mijn mening een mooi en uniek effect.



Ik heb eerst een laagje topcoat opgedaan (holy grail Sechte Vite), vervolgens heb ik twee laagjes aangebracht van Essie in Trophy White. Daarna heb ik met een witte striper van L.A. Colors een diagonale lijn getrokken van de linkerhoek onderaan, naar de hoek rechtsboven. Vervolgens heb ik met een doorzichtige lak met chunky diamantjes/glittertjes de look afgemaakt. Tot slot nog een Seche Vite top coat en ik was klaar.
L.A. Colors (geen New York Colors, dat is weer wat anders) is een geweldig merk op het gebied van nagellak en oogschaduw, over de oogschaduws kun je morgen een artikel vinden. De standaard lakjes lijken een beetje op de O.P.I. verpakkingen, maar dat neem ik voor de kleine prijs voor lief. 
L.A. Colors is te vinden op Cherry Culture.
Essie is best een oké merk voor nagellak, gewoon goed eigenlijk. Niet bijzonders, maar ook niet te saai; het zit er eigenlijk precies tussenin. Deze kun je vinden op Boozyshop.

Ik vind het een heerlijke drukke nail-art, daar houd ik wel van zo af en toe. Verder was ik er ook helemaal niet lang mee bezig, het is gewoon een kwestie van laagjes aanbrengen.

Liefs