14 nov 2011

Parfum collectie 14/11/11

Na een  toetsweek én een heerlijk weekend ben ik weer terug met elke dag een nieuwe artikel! Vandaag heb ik me maar aan het begrip 'kamer opruimen' gezet, want was het toch weer een vreselijk rommel. Uiteindelijk staat alles weer op zijn plaats, en leek het me leuk om mijn parfum collectie aan jullie te laten zien. Ik ben gek op parfum en voel me ontzettend 'kaal' zonder. Met een moeder met een lichtelijke parfumobsessie is dat natuurlijk ook heel fijn, zo mag ik ook altijd een flesje uitzoeken. Hieronder vind je mijn parfums en mistes!

Zo ziet er overall uit. Als klein detail heb ik een armbandje bij de parfums gelegd, achterin vind je twee notitieboekjes en een doosje waar ik een deel van mijn dagelijkse make-up in bewaar.
Deze heb je al eerder voorbij zien komen, Viva La Juicy van Juicy Couture. Ik blijf het nog steeds een geweldig luchtje vinden, voor zowel in de zomer als in de winter.
Beyoncé Heat heb ik al zo'n 1,5 jaar in mijn bezit, ik heb hem vorige winter onwijs veel gedragen. Het was echt mijn 'signature' parfum, hij was niet van me af te branden (figuurlijk, natuurlijk). Het is echt een winterse parfum, al vind ik hem nu niet meer zo lekker. Gek hoe dat zo kan veranderen, maar wie weet is ie volgende winter (of volgende maand) weer één van mijn favorieten. 
Dit is mijn nieuwste aanwinst, Oh Lola! van Marc Jacobs. Ik heb nog nooit een luchtje van Marc Jacobs gehad, maar deze valt erg in de smaak. Ik ben niet goed in luchtjes omschrijven, maar ik zal hem als bloemig en ietwat heavy omschrijven. In tegenstelling tot de verpakking vind ik dit niet echt een zomerse geur, hij is perfect voor de herfst; maar kan ook prima in de winter.
Dit is een mist van Bath & Bodyworks, wat je kunt vergelijken als The Body Shop. Deze ruikt echt héérlijk! 
Dan een de Oceanius mist van de TBS, een mist die ik écht alleen als opfrissing op het strand gebruik. Hij ruikt namelijk heel erg naar 'zon, zee & strand', geen lekkere geur om te dragen naar school bijvoorbeeld. 
Deze heb ik al een jaar of twee, en nog steeds blijf ik hem erg lekker vinden. Dit is een erg bekende geur, hoogstwaarschijnlijk heb je deze wel eens geroken. Wat zal ik zeggen, hij ruikt erg 'appelig' en fris. Ook weer een luchtje die prima in de zomer en winter kan. 
Dit is een luchtje die ik denk ik het langst heb, ik denk zo'n drie jaar nu. Hij ruikt erg kruidig, niet echt mijn ding. Als jij wel van kruidig houd, moet je GUCCI II zeker proberen!
Deze mist van Victoria's secret is gewoon pure liefde. Oh, dit is echt echt de perfecte geur voor mij! Ik heb nog gekeken of ze deze ook in een parfum versie hebben, maar helaas niet. Het is erg moeilijk om te omschrijven, maar het ruikt een beetje naar perzik. Deze staat trouwens niet op de overall foto, omdat ik deze vaak op mijn bureau heb staan om hem even op te kunnen sprayen. 

Dat was hem dan! Ik vind het nog best een kleine collectie, zeker als je kijkt naar mensen die wel 3 planken vol hebben staan. Deze winter zal ik -denk ik-  Viva La Juicy en Oh Lola! veel gaan dragen.
Liefs