27 nov 2011

Terugblik: summer '11

Ook al is mijn winterdipje weg en vind ik het stiekem helemaal niet erg om op de bank te kruipen met een kop chocolademelk erbij: toch zou ik zo weer terug naar de zomer willen. Als het kon, deed ik het.  Zonnebrandcrème op, lekker liggen in de zon: I like. Ik kreeg er helemaal zin in toen ik mijn afbeeldingen ging sorteren, en de mooiste foto's tegenkwam. Het zijn vooral foto's van afgelopen zomer, toen ik in Amerika op vakantie was. Tussendoor zie je mij ook voorbijkomen , het zijn dan ook echte vakantie foto's. Het leek me leuk om ze hier te plaatsen, voor de die-hard summer lovers waar ik zeker deel uit van maak.



Complex waar ik de eerste week verbleef



Actiefoto op Pompano Beach, FL ;)
Miami Beach
Art Deco, Miami
Art Deco



Key West








Dit is trouwens nog een outfitje die ik ook nog tussen de foto's vond, voor toen ik naar het strand ging. Ondanks dat het 'topje' eigenlijk een opgeknoopte sjaal is en de 'strandtas' ook van origine een sjaal is, (deze moet je op een bepaalde manier knopen) vind ik het er nog best chique uitzien, al zeg ik het zelf. Ik ben zelfs daarna nog naar een restaurant gegaan hierin, al had ik de strandtas verwisseld voor een clutch.

Gelukkig mag ik mijn geliefde, de zon genaamd, weer over een paar weekjes weer zien. Dan bevind ik me -zoals je misschien weet- in Tenerife. Can't wait!

Liefs