30 nov 2011

Tip: mooie geurbranders voor €1,-

Een kort artikeltje vandaag, aangezien ik niet genoeg tijd heb gehad voor een uitgebreid artikel.

 Ik was laatst op zoek naar een geurbrander, maar ik vond €15,- toch wat prijzig voor zo'n ding. Een geurbrander is trouwens -voor diegene die het niet weten-  een soort van kaarsen houder, maar daar bovenin een 'holling'. Daar kun je dan geurwax of geurolie in doen, waardoor -als je de kaars aansteekt- het dan warm wordt en de geur vrijkomt. Hierdoor kun je je kamer lekker laten ruiken, in welke geur die je maar wilt. Er is genoeg keus! Anyway, ik wandelde voor de grap de Wibra binnen en guess what:

daar lagen een paar hele schattig geurbrandertjes! Ik heb er 1 meegenomen:


Op de foto's komt de geurbrander wat grijzig over, maar het is meer gebroken wit. 
Ik zie nu pas dat er een usb-stick op de achtergrond zijn gezicht laat zien, excuse me!

De geurbrander heeft een vrij diepe 'bolling', waardoor je niet bang hoeft te zijn dat je olie eruit lekt/stroomt. Je hebt trouwens maar héél weinig olie nodig, anders is je kamer binnen no time in een grijze wolk beland (ik heb ervaring, trust me). 
Het mooiste van alles is dat je slechts €1,- betaalt voor dit schattige dingetje. Ze hadden deze trouwens ook nog in het zwart, maar dan in een ander model. 
Ziet er toch nog best chique uit, toch?

Liefs