20 nov 2011

You should try: Gosh Pigments

We kennen de prijs van de Catrice lakjes allang uit ons hoofd, en dat de Sleek Pallettes geweldig zijn is allang geen nieuwtje meer. Maar wat ik zonde vind van al deze 'hypes', is dat andere geweldige producten niet tot nauwelijks aan bod komen. Ik kwam laatst deze pigments tegen in de kortingsbakken bij de Kruidvat, en ik laat jullie mijn mening (die al een beetje doorgeschemerd is, maar laten we het 'spannend' houden) vandaag weten!



Ik heb er in totaal vier, en over het algemeen ben ik ontzettend tevreden over deze pigments. De verpakking vind ik mooi: niet too much, maar ook niet te saai. Ze staan lekker classy op je beautytafel en daarnaast kun je ook meteen zien welke kleur ieder doosje (?) bevat door het doorzichtige plastic.
Van links naar rechts:
08 Aquatic,Satin, 05 Plummy, Sky
Hierboven zie je ze allevier op een rij, en je ziet dat elk pigment een zeefje bevat. Ik vind dat zelf erg prettig werken, omdat je niet de hele oogschaduw moet 'gebruiken' omdat je in de poeder moet dippen. Even het product schudden met de dop erop, en de oogschaduw zit vervolgens in de dop. Dit kun je vervolgens aanbrengen op je oog. Het is onder de beautyliefhebbers algemeen bekend dat pigments meer fall-out hebben, maar dat vind ik persoonlijk niet zo erg. Tip: creër je ooglook vóór je foundation, concealer en poeder(etc..), zo kan je je gezicht goed schoonmaken nadat je de oogschaduw aangebracht hebt en kun je je foundation clean houden. 
Je moet iets meer doen voor een pigment shadow dan voor een gewone oogschaduw, maar dat vind ik geen probleem. Als de kleur mooi is en het product voor de rest van goede kwaliteit (en deze van Gosh zijn dat zeker), dan neem ik dat voor lief.
Waar het allemaal om gaat, is natuurlijk de pigmentatie die elke pigment bevat. Well, I like it! Al moet ik zeggen dat ik van Sky meer verwacht had, maar ook zo is hij goed te gebruiken als shimmer die je over een oogschaduw aanbrengt. Leuk voor een feestje is dat zeker.
Verder moet ik zeggen dat ik ver-liefd ben op Aquatic, wat een geweldige diep blauwe kleur is dat! Hij komt op de foto wat grijzer over, maar het is in het echt een hele mooi diepe zeeblauwe kleur. Wauw!
Verder zijn de twee middelste kleuren Satin en Plummy ook geweldig, Satin is perfect voor op het ooglid en Plummy blendt enorm mooi in de crease. 

Eerder liep ik het Gosh schap altijd direct voorbij, maar voortaan blijf ik nog even staan voor de Gosh pigments!

Liefs