2 dec 2011

Fashion-inspi: drie verschillende outfits

Tumblr_lux4grkfhd1r6idy2o1_500_large
Polyvlore vind ik echt een heerlijke website, een perfect adres om even wat fashion-inspi op te doen. Er zijn ontelbaar veel collages te vinden van outfits en bij deze ga ik er nog drie aan toevoegen. Vandaag laat ik jullie door mij samengestelde oufits zien die mij erg aanspreken: voor het shoppen, naar school gaan en het uitgaan.


SCHOOL:
De blouse staat in deze outfit centraal, wat een geweldige blouse vind ik dat zeg! Ik vind de kleur ten eerste prachtig, smaragdgroen is deze winter high fashion én zo mijn smaak. Gooi er een beetje kleur in met een camelkleurige tas, een kleur die altijd goed is. Om het vervolgens basic af te maken met een paar onwijs mooie SuperTrash laarzen en een paar skinny jeans. Pareltjes in de oren en een mooi horloge om de pols en ik ben ready.

SHOP TILL YOU DROP:
Shop-kleding moet makkelijk zitten en makkelijk uit te trekken zijn (gelukkig klinkt dat totaal niet dubbelzinnig ;). Je wilt immers niet tien minuten doen over die knoopjes openmaken van je blouse of dat rokje dat zo'n irritante rits aan de zijkant heeft. Houd het daarom makkelijk en simpel: shirtje, broek en laarzen. Ook een goede: draag zo min mogelijk sieraden. Die kunnen alleen maar overal aan gaan haken en zijn dus -op dat moment-  nergens goed voor. Skippen dus!
De collage is door het hier boven genoemde daarom ook erg leeg.

THE PARTY DOESN'T START TIL THE SUN GOES DOWN:

Met een party-outfit mogen we natuurlijk een beetje uitpakken, show those sexy legs ladies! Dit vond ik de moeilijkste outfit om samen te stellen, maar ik denk dat het wel redelijk gelukt is. Ik denk dat je deze outfit zowel voor een chique gelegenheid kan dragen, als voor gewoon een avondje dansen. Ik heb gekozen voor een LBD (Little Black Dress) die niet te bodycon is, met daarnaast -daar heb je het weer- smaragdgroene hakken en een mooie zachtroze clutch. 

Ik hoop dat jullie nu een beetje wat meer idee hebben gekregen van wat ik leuk vind qua kleding. Verder weet ik dat er mensen zijn die mijn stijl dit 3x niks vinden, maar ik vind het mooi en het past gewoon bij mij; daar gaat het om ;)

Liefs