4 dec 2011

Hot or not: Combat Boots & Ear cuff's


Je hebt trends die je geweldig vind en je hebt trends die je maar al te graag aan je voorbij laat gaan. Vandaag ga ik het over twee opmerkelijke trends hebben die ik met jullie wil bespreken. Eerst wil ik zeggen dat je gewoon lekker moet dragen wat je zelf wil, dat doe ik zelf ook. Ik ben gewoon benieuwd wat jij vind van deze trends vind, en of jullie het misschien ook wel met mij eens zijn. Let's start!



TREND:
Combats Boots
Celebs zijn er allang mee gespot en ook op de Amsterdamse winkelstraten zie ik ze regelmatig voorbij komen: Combats Boots. Hoge groffe laarzen, meestal met veters en voornamelijk in het zwart.
What do I think?
Laat ik het gewoon maar meteen zeggen: ik zal het nooit van m'n leven aandoen. Het is gewoon niet mijn stijl. Ik ben meer van het meisjesachtige, het nette, het vrouwelijke. Dat neemt niet weg dat ik het bij andere mensen soms wel echt geweldig vind staan. Onder een paar shorts kan ik het zelfs stoer vinden, maar ik zal het niet zelf dragen.

TREND:
Ear cuff's
Deze trend heb ik niet gespot bij celebs, maar echter meer bij het 'gewone volk'. Vooral bij bloggers zoals Martine zag ik ze. 
What do I think?
Bij deze trend heb ik mijn mening wat minder klaar staan, omdat het er naar mijn idee heel erg afhangt hoe de Ear Cuff eruit ziet. Wat een Ear Cuff precies is? Het is eigenlijk gewoon een oorbel, alleen bedekt deze je oor voor een groot deel of helemaal (zoals hierboven). Ear Cuff's zijn meestal groot en/of lang. Om maar even een voorbeeld erbij te nemen, kijken we wat beter naar de foto hierboven. Ik vind het mooi, maar -nu ook weer- niet voor mezelf. Ik vind het gewoon 'teveel van het goeie'. Als je het aandurft en dit soort dingen wél draagt vind ik het alleen maar stoer, maar just not my thing.


Laat je mening achter over deze twee trends achter bij de comments!
En geniet nog even van je laatste dag weekend :)

Liefs