8 dec 2011

P-P-Personal

Click Where?
Na een aantal dagen even helemaal geen artikelen gepost te hebben, ben ik weer terug met een persoonlijk artikeltje. Ik zal jullie vertellen waarom ik even een korte break had genomen, en ook gewoon wat personal stuff die ik met jullie wil delen.

First: waarom heb ik niet meer gepost de laatste dagen? Nou, ik was gewoon even 'op'. Gebroken, vermoeid, stuk, oftewel: op. Drukte op school was daar zeker debet aan, maar ook lichamelijk was ik vermoeider dan normaal. Om er dan op het laatste moment een artikel uit te persen, is me daarom niet gelukt. Maar: morgen heb ik lekker een dagje vrij! Die dag komt als gezegend, want oh wat ben ik daar aan toe! Ik ga dan ook niet afspreken met een paar vriendinnen, een dagje bankhangen is waar ik onwijs veel zin in heb. Daarnaast zal ik ook weer aan mijn blog aan werken, al vind ik het werkwoord 'werken' niet helemaal op zijn plaats. Laten we het aan mijn blog 'schrijven' noemen. Ik heb trouwens ook een paar soy scents besteld bij the Beauty Bakery, mocht je daar nog een review van willen hoor ik het wel. En hebben jullie trouwens gehoord over the Naked Pallette 2?! Oh, mijn hart maakte wel even een sprongetje; hoe triest dat ook klinkt. Ik heb Naked 1 al in mijn bezit, en stiekem wil ik nummer 2 ook erg graag. Verder wil ik nog een leuke site met jullie delen, wellicht kende je hem al: www.9GAG.com. Wat een heer-lijke site is dat! Ik hou echt van die grapjes in strips, tekeningen en plaatjes. Je komt ook leuke weetjes tegen over de meest onzinnige dingen. Het klinkt misschien een beetje vaag, maar je kunt het het beste snappen als je het ervaart: check die site dus zeker even!


Morgen vind je komt er weer een normaal artikel online, ik wilde even een paar persoonlijke dingetjes delen.
Moet ik dat vaker doen, let me know!

Liefs