3 dec 2011

Tag: ben jij een echte beautyfreak?


Tumblr_luv18shoog1qmwz81o1_500_large


Misschien loop ik een beetje achter de feiten aan, aangezien ik vandaag een tag ga doen die best oud is. Ik heb hem echter nog niet gedaan en aangezien ik van tags houd, mag deze natuurlijk niet onder het lijstje van ingevulde tags niet ontbreken!

Wat is het laatste beautyproduct wat je hebt gekocht waar je echt voor hebt moeten sparen?
Ik heb niet echt voor een bepaald product moeten sparen wat ik nu in mijn bezit heb, maar op dit moment ben ik wél aan het sparen: een CHI it is. De beste stijltang die er is, en ook al wil ik hem graag: ik faal elke keer opnieuw. Sparen is gewoon niet echt iets voor mij... 

Als jij een beautyproduct was, wat zou je dan zijn en waarom?
Ik zal een blush zijn. Die emotieloze gezichten een beetje opfleuren, met een paar subtiele glittertjes en een roze/rood kleurtje. En als ik zou mogen kiezen welke blush ik zal zijn, zou ik kiezen voor NARS Orgasm.
Tumblr_ltuw38ddfr1qargqko1_500_large
Hoeveel vriendinnen heb je, waarmee je helemaal gek kan worden over die perfecte blush of die fantastische oogschaduw?
Helemaal gek word ik slechts heel af en toe van producten, zoals de Naked Pallette die ik na 10 pogingen uiteindelijk in handen had gekregen. Ik denk dat ik met een stuk of twee vriendinnen er over kan praten, maar veel anderen 'snappen' het niet echt.
Wanneer was de laatste keer dat jij make-up hebt weggegooid?
Ik denk zo'n twee maanden geleden: twee hele oude foundations die helemaal dikkig van structuur waren geworden.
Hoe begon de make-up gekte bij jou?
Op een dag zocht ik een goede uitleg over het aanbrengen van foundation, omdat ik mijn puberhuid wilde verbergen. Tot mijn grote verbazing ontdekte ik dat er een heel groot netwerk met verschillende beautyblogs -en youtube kanalen bestonden, daar is het allemaal mee begonnen.
5639481296_03dd8a284e_z_large
Als een niet-make-up-freak je vraagt hoeveel nagellak of oogschaduw je hebt, geef je dan een eerlijk antwoord?
Al word het me niet vaak gevraagd, ik zeg het meestal wel. En eigenlijk is mijn stash vrij bescheiden (als in: veel voor een niet-make-up freak, weinig voor een make-up freak), dus eigenlijk vind ik het geen probleem om het te vertellen. Ik vind het juist leuk om mensen het te laten zien en het hun uit te laten proberen.
Hoe vaak ga jij langs de drogist zonder dat je echt iets nodig hebt?
Af en toe, dit is meer omdat ik de drogisterij-merken gewoon niet zo boeiend vind. Ik ben wél fan van de Maybbeline 24 hour concealer en de Dr. van der Hoog maskertjes, ik kom er dan ook alleen als het noodzakelijk is of als ik opzoek ben naar een cadeau voor iemand anders.
Hoeveel tijd besteed je per dag op internet, lezend over beauty?
Ik denk dat dit gemiddeld een uur is. Via Bloglovin' lees ik verschillende artikelen, verder kijk ik beauty filmpjes op YouTube.
Tumblr_lv9ygx9zqu1qhqpveo1_500_large
Wat is je favoriete make-up item?
Concealer, omdat ik -nog steeds- met een puberhuid loop. Je kan concealer eigenlijk ook op zichzelf dragen, ook al vind ik het fijner om het te dragen met poeder en foundation. Op dit moment gebruik ik het Catrice concealer pallette, wat redelijk zijn werk doet.
Heb je een wishlist en hoeveel items staan daar op?
Ja! Hij is vrij bescheiden, maar deze vijf dingen heb ik echt nodig:
-Lush Big Shampoo
-Clinique Deodorant
-Travalo
-NYC oogschaduw pallette
-Maybelline 24 hour concealer
Neem hem ook over op je blog of bij de comments!
Liefs