21 mei 2011

Fimo Canes


Jup, wellicht zag je hier ook al een artikel over voorbijkomen op Teskuh.nl.
 Ik heb me nooit erg verdiept in nail art, simpelweg omdat ik er niet zo een geduld voor heb (kleurtje op, klaar). Ik ben ook niet een echt talentje in het maken van icoontjes en dergelijke op mijn nagels met bijvoorbeeld kwastjes, maar Fimo Canes zijn naar mijn idee niet moeilijk! Ik wil ze dit weekend gaan bestellen, jup, ook net als Teske op http://www.bornprettystore.com/. Ik ga er denk ik ook een buffer en een set met foliestickers bij bestellen, kost geen bal haha! (sorry, kon het niet laten ;)
Ik laat jullie een paar creaties en plaatjes van fimo canes van anderen zien, waar ik spontaan ga van watertanden hihi.

klik op het plaatje om naar de bron te gaan


Eye candy! Ook een erg handige opbergmanier, klik voor meer info



Vooral die zwarte vind ik súperschattig!


Woah!


Deze swatches zijn te vinden op bornprettystore.com :







Natuurlijk kun je nog veel meer variaties maken, je kunt het zo bont maken als je zelf wilt.

Ik zal binnenkort ook swatches  & een review plaatsen over de fimo canes!
Nail Of the Days zitten er waarschijnlijk ook aan te komen ;)

xoxo!

Geen opmerkingen: