20 jul 2011

Badpakken: like or dislike?

Badpakken2_large

Als ik het woord 'badpakken' hoor, doet het me aan iets vies denken, ik weet eigenlijk niet waarom.
In fact, vind ik badpakken erg leuk, mits je het op een goede manier draagt.
Badpakken; like or dislike? 

Zoals ik al zei, ik heb niet echt een fijn idee bij badpakken. Je ziet ze over het algemeen ook weinig, wat ik erg jammer vind, maar ook wel weer snap. Je word namelijk totaal niet egaal bruin. Bij een bikini heb je wel een kleurverschil bij je borst en slip, maar bij een bikini is dat meestal je hele buik. Aangezien heel veel mensen bruin willen worden, is een badpak meestal geen optie. Máár er zijn ook mensen die niet bruin willen worden. Zij verbanden alleen maar of vinden het simpelweg niet mooi staan: 'dat bruine tintje' óf het dragen van een bikini.
Voor mij is het niet egaal bruin worden toch wel de reden waarom ik ze niet draag, maar sommige zijn zo mooi dat ik eigenlijk zou willen dat de zon er zo doorheen schijnt haha! Zou dat trouwens niet geweldig zijn? Dat je huid alsnog die zonnestralen oppikt, ook al heb je kleding aan?
Anyway, ik denk dat er niets mis is met het dragen van een badpak, het kan juist erg mooi staan!
Badpakken kunnen ook corrigerend werken. Je kunt bijvoorbeeld je buikje verbloemen door te gaan voor een badpak met een drukke print of één met ruches.

Kijk nog even naar deze foto's:



elegante badpakken

Image 1 of River Island 3D Flower Cut Out Swim Suit

Misschien dat ik binnenkort toch nog een badpak ga halen, het ziet er -zeker nu ik de foto's zie- erg mooi uit.

Wat vind jij van badpakken?

xoxo!