14 aug 2011

Week 6: What band or musician is most important to you

Muziek, iets wat mij vrolijk maakt en me door zware tijden kan meeslepen. Sommige liedjes kunnen mij blij maken, anderen kunnen mij ontroeren. Het is maar net waar ik toe aan ben, hoe ik me voel op die dag.
Ik vond dit dan ook een hele lastige opdracht, omdat ik maar één enkel persoon of één band mocht kiezen. Ik ben fan veel artiesten en luister dan ook erg veel muziek, maar als ik toch moet kiezen...
Tumblr_lf5of9cezb1qbk03no1_r6_500_large
Beyoncé!
Ik vind veel artiesten geweldig en ik ben dan ook vaak op zoek naar het ontdekken van nieuwe, inspirerende mensen. Vaak luister ik in vlagen naar één bepaalde artiest, daarna ben ik weer toe aan iets anders.  Simpelweg omdat ik de muziek dan even zat ben.
Tumblr_lkhtzbz44e1qbcb4oo1_500_large
Bij Beyoncé heb ik dit nog nooit gehad, I will always love her! Ze is prachtig, heeft een mooie stem én ook live zingt ze spiegel zuiver. Zolang ik me kan herinneren ben ik fan van haar, je kunt wel zeggen dat ik een beetje met haar ben opgegroeid.

In de laatste MTC had ik het al over haar nieuwe album '4', echt een aanrader! Mijn recente favorieten zijn 'Rather Die Young' en 'Party'.

Welke artiest verveelt jou nooit?
liefs

Geen opmerkingen: