21 aug 2011

Week 7: What are your favorite places to shop

Tumblr_ligfvfnl8b1qa97i0o1_500_large
Vandaag gaan we het hebben over waar ik het liefst winkel. Hier hoefde ik niet lang over na te denken, namelijk Amerika. Zoals je misschien wel weet ben ik een groot fan van dit land, mede ook door de oneindige shopmogelijkheden. Je kunt er werkelijk alles vinden én in verhouding met de euro is alles een stuk goedkoper daar.
Maar, als ik een plaats moet kiezen binnen Nederland, wordt dit Amsterdam. Het is altijd gezellig én de winkels zijn daar ook op zondag open. Verder heb je ook erg veel winkels te bezoeken, en zit er een bioscoop om de hoek. I like!
Ik heb niet één bepaalde winkel als favoriet, maar New Look is een winkel die ik laatst 'ontdekt' heb. Lekker cheap ass en ze hebben daar zulke schattig jurkjes!

liefs