17 sep 2011

Trend najaar '11: Indiana Glory

Eerder vertelde ik over de 'soft colors trend' van dit najaar, vandaag wil ik jullie kennis laten maken met een trend die ook tot mijn favorieten behoort deze herfst en winter: Indiana Glory!
De komende tijd mogen we legaal rondlopen met alles wat met deze bevolking te maken heeft: veren, franjes, poncho's, parka's, bruintinten, indiaan-achtige printjes en alles wat je maar kan verzinnen wat met indianen te maken heeft. Me likey!
Zoals ik in het vorige artikel ook deed, heb ik ook nu weer collages gemaakt om jullie een beetje een idee te geven wat ik bedoel:
Klik op het plaatje voor een vergroting
Wat je vooral voorbij zal zien komen zijn de poncho's en parka's. Dit is namelijk enorm draagbaar en dus makkelijk voor mensen die een trend snel too much vinden (deels val ik daar ook onder). Verder maak je bij deze trend gebruik van franjes, zoals je ziet bij het grijze shirt (onderste laag, de tweede van links). Dit vind ik persoonlijk niet zo mooi, maar dat is mijn mening. De indiaan-achtige printjes is wel weer iets waar ik dol op ben! Vooral de trui met drie veertjes erop in een groene kleur zou ik zo dragen, en ook de poncho met het streepjes-achtige motief (bovenste laag, de derde).
De trui die je naast het model met het jurkje ziet, is iets wat ik wat minder vind. Maar goed, aangezien deze óók bij de trend hoort, heb ik hem er bij gedaan.
De gele poncho is eigenlijk een combinatie van twee trends: deze trend (de poncho) en de soft colors trend (de gele kleur).
Door naar de schoenen en accessoires!

Klik op het plaatje voor een vergroting
Vooral de accessoires zijn een feestje om te dragen. Vooral de veren oorbellen -die allang niet meer nieuw zijn, maar nog steeds hot- kom je tegen in allerlei soorten en kleuren. Ook de Minnetonka's zijn allang bekend, maar zijn nu weer helemaal terug. Misschien zijn de sandaaltjes een beetje tegenstrijdig (het gaat hier immers om het najaar), maar je weet het natuurlijk nooit met het weer hier. Deze accessoires vallen niet binnen mijn stijl, maar dat neemt niet weg dat ik het onwijs vet vind als iemand anders het wel draagt. Vooral de verenoorbellen vind ik geweldig om te zien bij anderen. Als je iemand bent die dit draagt: You rock girl!

Wat vind jij van deze trend?

Liefs