11 sep 2011

Trend najaar '11: soft colors

Voor de mensen die maar niet genoeg kregen van het colourblocken dit voorjaar óf juist voor degene die de trend van het voorjaar net te tricky vonden: kleur is er dit najaar nog steeds, maar dan op een iets zachtere manier. Want wie zegt dat herfst kleding alleen maar saai en dik is? Well, I don't!
Dit najaar kunnen we ons kleden in okergeel, smaragd groen en oud rood. Een oranje peachy kleur mag ook, en  een subtiel hemelblauw sieraad is ook zeker een do. Om je outfit in evenwicht te houden, ga je voor simpele zwarte laarsjes. Ik heb een collage gemaakt van kleding die geïnspireerd zijn op deze trend, isn't it lovely?
(klik op de afbeelding voor een vergroting)

Zoals bij iedere trend, zijn er wel dingen die je wilt skippen (of je skipt de hele trend, dat kan ook) en ook bij mij vind ik het ene kledingstuk leuker dan het ander. Wat ik zal skippen? De oranje peachy jeans, for sure. (je vindt hem links onder op het plaatje, het is de tweede van links). Een gewone peachy jeans vind ik nog wel gaan, maar samen met oranje vind ik het gewoon niet zo mooi. Ook de gele jeans vind ik niet echt mijn ding, maar oud rood vind ik daarentegen wel leuk! Ik twijfelde toen ik een oud rode poncho (poncho is een it item dit najaar, komt nog een artikel over) zag liggen bij de Primark, ik heb hem toen niet meegenomen. Jammer, want ik heb er nu ontzettend spijt van! Ik ga denk ik binnenkort terug. 
Verder ben ik verliefd op de smaragd groene kleur, I love it!
Nu ben ik benieuwd naar jouw mening! Houd je wel een beetje van kleur dit najaar of houdt je het (weer) bij basic blauw, wit en zwart?

Sys &nd much love.