19 okt 2011

Pink Ribbon Bracelet

Zoals jullie vast wel weten, is het deze maand Oktober Borstkanker Maand. Een geweldig initiatief van Pink Ribbon om borstkanker meer onder de mensen te brengen, iets wat ik -samen met heel veel andere mensen- ontzettend belangrijk vind. Zelf weet ik (gelukkig) niet hoe het is om een geliefde te hebben die hieronder lijdt, maar natuurlijk weet ik hoe vreselijk het moet zijn. Zoiets gun je niemand natuurlijk. Ik wilde dit jaar toch mijn (hele kleine) steentje bijdragen om ook tien euries neer te leggen voor een armbandje, in het vliegtuig! Zoals je weet ben ik op dit moment bij mijn lieve oma, mét internetverbinding zoals je merkt. Natuurlijk zit ik hier niet non-stop op mijn laptop, ik ben hier vooral voor mijn familie (in het vorige artikel kun je wat meer informatie lezen hierover). 
Pink Ribbon armband 2011
Persoonlijk ben ik niet zo fan van het armbandje van Pink Ribbon dit jaar, hij is gewoon niet zo naar mijn smaak. Ook is het geval dat de halve school met ditzelfde armbandje loopt, en nu heb ik echt een hekel als ik in hetzelfde loop net als honderd anderen -as you probably know. Nu keek ik even in de shoppinggids van de KLM, en kwam ik een ander leuk armbandje tegen van Pink Ribbon. Het was dezelfde prijs als het reguliere armbandje, alleen vond ik deze persoonlijk leuker. Lemme show you!
Pink Ribbon Bracelet
Ziet hij er niet superschattig uit? Hij is niet van een bepaald jaar (elk jaar brengt Pink Ribbon een nieuwe geluksarmband uit), maar hij doet wel hetzelfde als de andere armbanden: Pink Ribbon steunen in de strijd tegen borstkanker. En dat is waar we het natuurlijk allemaal voor doen, ik althans.

Loves,
Emmaly

P.S. Toch nog even een artikeltje tussendoor, kon het niet laten ;)